Is er een probleem, heb je een hulpvraag, klein of groot, en wil je dit graag bespreken om zo tot een mogelijke oplossing te komen die je uiteindelijk verder helpt de nodige stappen te zetten.

Ik geloof dat jij zelf alles in je hebt wat nodig is hiervoor, maar het helpt als er iemand is die zich in jouw situatie kan inleven, iemand die met je meekijkt en jou de juiste vragen kan en durft te stellen.

Wat ik je te bieden heb wil ik met de volgende woorden omschrijven

Een deel van mijn tijd en ruimte, een luisterend oor, onvoorwaardelijkheid dus zonder oordeel zijn over wie je bent, wat je meemaakt, wat je zegt, wat je denkt, wat je al hebt gedaan en wat je eventueel van plan bent te gaan doen.

Mischien ben je het wel helemaal niet gewend, maar het gaat om jou, om het doel dat jij wilt bereiken, om duidelijk te krijgen wat je daarvoor nodig hebt en wat je daarvoor zou moeten ondernemen. Als dit duidelijk is, kun je de stappen zetten die nodig zijn, stappen die het beste aansluiten bij jouw persoon.

Jij bepaalt de aard van het gesprek, de richting en dus het doel wat je wilt bereiken, het aantal sessies, en je bepaalt uiteraard of je wilt terugkomen.

Jij biedt mij jouw tijd en bereidheid op zoek te gaan naar mogelijkheden binnen jouw grenzen of acceptatie, en zo kijken we samen naar wat het best past bij jouw persoon oke?

Ik werk voornamelijk in de avonduren, daar ik een full-time baan heb.

Consulteren middels e-mail mag ook. Momenteel lopen er reeds enkele contacten via deze weg.

Heb je interesse, nog wat vragen, wil je een kennismakingsgesprek en dan beslissen? Dat kan allemaal. Mail mij : baldu.theunissen@gmail.com

hoor ik van jou?

Werkzaam in: Zuid-Limburg

Werktijden: avonduren en incidenteel in het weekend

Mail mij : baldu.theunissen@gmail.com