Ik zit vast in mijn relatie en durf eigenlijk geen beslissing te nemen.Ik hoop op wat adviezen.
Ik ben zo moe van mijn man,en eigenlijk niks wat hij nog doet interesseert me nog.Ik ben hem zo zat en uitgekeken op hem dat ik weg bij hem wil.Ik verveel me dood met hem omdat hij alles aan mij overlaat en geen initiatieven neemt en geen verantwoording neemt.Ook communicatie is niks, omdat het doodstil is als ik niet praat omdat hij geen stof heeft tot praten en alleen maar zit te roken.Ja tuurlijk praat hij soms wel maar alleen over oppervlakkige dingen die zo oninteressant zijn dat ik moet gapen.Er zit geen drupje spanning in onze relatie en diepgang is ver te zoeken.
Soms vraag ik me af of ik niet te veeleisend ben, maar hij is zo gemakkelijk en laat alles aan mij over terwijl ik graag zou willen dat hij meer op zich zou nemen.pffffffff ik weet het niet meer.Hij raakt ook in paniek als hij uit zijn werk komt en mij niet ziet, kan je voorstellen dat het mij aardig benauwt op deze manier.Ik voel ook geen liefde meer voor hem, maar meer als een vriend, met wie ik niet in 1 huis wil wonen,we kennen elkaar al 31 jaar en hebben ook 2 kinderen samen maar die zijn al volwassen.
Ik voel hem meer als een blok aan mijn been omdat ik veel meer doe als hij er niet is.
Ik heb al veel met hem gespropken maar hij denkt gelijk dt ik met iemand anders verder wil terwijl dat helemaal niet aan de orde is, want ik ben zo trouw als een hond, niks helpt en nu ben ik het eigenlijk allang zat, maar hobbel maar door.
Moet ik wel eerlijk erbij vertellen dat als ik een poosje zeg maar met vakantie ga hem wel mis, maar na 2 weken komt weer de sleur om de hoek kijken
Wat is jullie advies/gedachte erover
sherry