Ik weet niet meer wat ik moet doen in dit leven. Ik voel me klote en over geleverd aan deze mensen werktuig gebruik en wegwerp slaven maatschappij. Ik ben op ik ben net 24 en nu al helemaal O-P! Bij het GGZ wordt je niet geholpen omdat ze daar bang zijn voor een paranormaal persoon waarna ze je als schizo afschuiven en zonder hulp de deur wijzen. ECHTE K*T PSYCHOLOGEN DAAR waardeloos! Medicatie kun je zo krijgen de rest niet, ze nemen niet eens de moeite om met je te communiceren, ze hebben geen kennis over de nieuwe tijd, dude! en die komt er heel rap aan. overigens die werkt niet omdat het al grotere plannen met mij heeft en mensen (controlefreaks!) daar geen invloed op heeft dus ook geen ‘medicatie’.
Ik ben een hoogbegaafd persoon die niet past in deze maatschappij. Moeten ze je daarom bij het GGZ uitlachen? en vernederen? wacht maar over 10 jaar is de wereld heel anders, en zullen alle rationele botte betweters weg zijn, de mensheid evolueert!!! zeer zeker. Ik voel het in de ether het all en de aarde gaat naar de KLOTE!