lotgenoten gedupeerden wantoestanden bij ggz assen.

• danja

Hallo allemaal.

een groepje (ex)clienten van de ggz in Assen is op zoek naar nog meer lotgenoten die gedupeerd zijn door de misstanden bij ggz Assen.De bedoeling is om onze krachten te bundelen.

Danja.

• theelepeltjezakdoek

hallo.

Ik ben er figuurlijk gillend weggelopen..vreselijk….Daar wil je dood nog niet gevonden worden;-/ wat is het doel van de lotgenotengroep precies?Misschien even aantikken bij de clientenraad..?Of iets anders?

Kan er een boek over schrijven met als titel':eindeloze ellende..Daar moet je niet wezen bij die ggz!!

theelepeltjezakdoek.

• janniebruinsma

hallo..

Ggz Assen ken ik niet,maar heb gezeten in de psychiatrie in Twente en in amsterdam en daar was het ook verschrikkelijk,zeker op de gesloten afdeling.Als je als patiente je eigen mening aangeeft word niet gewaardeerd en mensen werden vaak niet serieus genomen,ben een vriendin verloren door suicide,de zogenaamde hulpverleners behandelden clienten als oud vuil.Ik ben zelf ook erg achteruit gegaan door de ggz maar nu sinds tien jaar niet meer opgenomen geweest na behandeling door een zelfstandig psychotherapeut.Wat mij betreft is er veel te weinig controle op wat er in ggz instellingen allemaal aan fouts gebeurd.

One flew over the coockoock nest bestaat nog steeds in vele ggz instellingen,echt bar.

groetjes Jannie.

• anne mulder-buutkamp

hallo,

ik ben vrijwilligster bij een telefonische hulpdienst en ben nu, voor een belster op zoek naar een praatgroep van/voor ex-clienten van het GGz in Assen. Kunnen jullie mij verder helpen?

vr.gr. Anne

• danja

Beste Anne,

We zijn geen praatgroepje,maar een paar ex-clienten van ggz Assen is zich aan het beraden over juridische stappen ivm met misstanden bij ggz Assen.

Vr. groet Danja.

• danja

Wat gaan ze daar op een verschrikkelijke manier met mensen om.

Danja.

• Erik

Hoi,

Ik heb ook diverse dingen meegemaakt binnen het GGZ Assen. Je mag altijd contact met me opnemen!

Erik

• danja

hallo,verpleeg!?het is een verschrikkelijke, hypocriete,mishandelende, mensen beschadigende rotinstelling zoals u/jij ook weet!

• danja

wilt u kapot,ga dan naar ggz assen,daar helpen ze u de afgrond wel in!

• danja

en dat vinden ze daar nog normaal ook,bij ggz assen,dat ze er mensen totaal kapot maken….

meneer K.r.o.l maakt het allemaal niks uit,zolang hij zijn centjes maar krijgt….en de doofpot groot genoeg is en de ivoren toren maar onbereikbaar blijft….