vreemde snuiters bij ggz,personeel...?

• kaatje k

Mm.echt weird,het lijkt wel of er steeds meer a sociale randfiguren werken bij het ggz.

Een man met lang viezig haar,en een baard,onbeschoft tot en met,ik kon hem niet eens verstaan..ik dacht dus..patient…blijkt hij daar te werken!

Hoe dat figuur tegen mijn nichtje deed….nee,ik had niet gedacht dat die daar zou werken,ranzig..??!

Verbeeld ik me dat nou of werken daar steeds meer rare figuren?Ze doen de deur open en mompelen iets onverstaanbaars..en laten je daar staan,zonder dat je weet waar je heen moet..?

Kaatje

• danja

hallo Kaatje.

voor iemand die bij het ggz terecht komt heb ik maar 1 tip:zo gauw mogelijk wegwezen!Heb er nu teveel mensen gezien inclusief mezelf,voor wie juist de “ggz”de mokerslag was…

Degene die daar opgenomen was zal de verpleging waarschijnlijk weinig meer zien,meest alleen om pillen uit te delen,dus die rare snuiters zitten meestal hoog en droog op hun kantoortje te grappen en babbelen.

Ga thuis zo iemand ondersteunen maar breng ze niet naar de ggz,want daar is geen betrokkenheid over het algemeen,maar wel een heleboel oneerlijkheid en hertraumatisering door de mensen die daar werken…

groetjes Danja.

• anna

hallo,ik ben ook niet tevreden over ggz.

kreeg 5 jaar geleden diagnose borderline.

daarna wekelijkse gesprekken met een spv,ik heb haar vaak gevraagd;heb ik wel borderline,ik twijfelde omdat ik zoveel dis kenmerken had,maar dat was niet zo volgens haar.je hebt borderline en daar is verder niks aan te doen.

omdat ik vanwege de lange afstand graag naar een ggz bij mij in de buurt wilde werd ik na heel lang vragen overgeplaatst.

daar kreeg ik intake en opnieuw onderzoek en nu heb ik dus dis als hoofdstoornis met daarnaast border.

maar als ik niet om overplaatsing had gevraagd was ik daar nooit achter gekomen.

SLORDIG!

• Mike

"maar dat was niet zo volgens haar.je hebt borderline en daar is verder niks aan te doen. "

Als ik u was, zou ik dat niet geloven.