als kind, ja. thuis was ik meestal de schuldige als er iets verkeerds gedaan was, of zeg maar ik werd het 1e erop aangekeken. ik denk zelf dat het een terugkerend probleem is. als ik het vergelijk met vroeger en nu, komt het allemaal op het zelfde neer, als het niet naar mijn zin gaat, denk ik.
Ik heb een gigantische hekel aan mensen die liegen of anaal zijn of oneerlijke mensen, dan begint mijn bloed al te koken zegmaar. en dat botst vaak, soms ontplof ik gewoon met schelden en tieren, of alleen schelden, als ik door heb dat ik te ver ga, kan ik me er nog weleens uit praten. als ik fout ben geef ik het wel toe. zo ben ik wel.
Ik ben chauffeur, een voorbeeld van afgelopen week, ik moest op de lading klimmen, en dat bedrijf had kabels met tuig zodat je niet valt, maarja ik denk voor die 2 minuten ga ik dat niet aan trekken. dus de vrouw die de leiding had daar zag mij zonder tuig, dus ik werd naar beneden gehaald, zij het hele verhaal uitleggen , wat ik natuurlijk tuurlijk al wist, dus ik schelden gewooon in me eigen(niet tegen haar) dus na een hele discussie (ik het ook weer goed gepraat dat ik beter had moeten weten blabla. dus op het einde liep ik wel met die kabel.
nog 1, collega is net voor mij op het zelfde adres om te lossen, dus ik denk das mooi, ga ik mooi achter hem staan, weet ik zeker dat ik goed sta. Not. collega komt na 5 min mij vertellen dat ik niet goed sta en achteruit moet, dus ik denk laten die gasten van het bedrijf dat m ij maar vertellen , die weten dat beter dan jpou vriend, dus ik hem even lekker uitgescholden. hij meteen planner gebeld bla bla, het probleem was eigenlijk dat hij verkeerd stond en ik goed, ging nergens over eigenlijk . dus ik meteen een slechte naam bij het bedrijf natuurlijk omdat hij dom bezig was, ze gaven wel toe dat hij een aparte was. ik kan me mond gewoon niet houden met dat soort figuren.
Ik zelf denk dat ik het beste af ben om voor mezelf te gaan werken. alleen ik ben bang dat ik dit probleem ga krijgen met een opdrachtgever, en dan ben ik verder van huis.
Alvast bedankt voor de tips Mike.