pathologische leugenaar

• onbekend

Hallo,

Mijn kinderen en ik zijn de dupe geweest van een pathologische leugenaar, ik kwam hier pas achter toen hij bij ons weg was. Ik heb het geluk dat hij geen schulden bij ons heeft achtergelaten. Het enige waar ik nu last van heb is het verwerken van mijn verdriet. Ik weet niet goed hoe ik het moet doen en wat ik moet doen. Heeft iemand ervaring en kan mij wat tips geven???

• hankypanky

ik zou iets meer info geven, misschien dat er dan wat handige tips volgen…

• mamesy

Hoi

Ik en mijn kinderen zijn ook pas de dupe geworden van een pathologische leugenaar

we hadden 3 jaar een relatie, alles leek te mooi om waar te zijn dacht dat ik de ware had gevonden.

Tot de dag dat hij opgepakt werd en ik allemaal politie over de vloer kreeg

je voelt dan de grond onder je voeten verdwijnen je leven is in een keer voorbij.

Wat ik toen allemaal te horen heb gekregen was verschrikkelijk.

Alles bleek een grote leugen hij bleek bergen met schulden te hebben hij had zelfs een huis gekocht waar we samen zouden gaan wonen maar ook dat bleek niet betaald.

Je denkt dat je iemand goed kent maar eigenlijk ken je hem helemaal niet.

Ik snap het nog steeds niet hoe kan het dat ik het niet gezien heb of ben ik gewoon blind geweest.

De enige tip die ik je kan geven is probeer het een plekje te geven

jij kan hier helemaal niks aan doen. De pijn en verdriet zal moeten slijten en het

vertrouwen in de mens zal moeilijk worden dat heb ik nu ook. ik zoek overal wat achter maar ook dat zal vast wel minder worden.

Mijn kids zijn het belangrijkste in mijn leven voor hun is het ook erg moelijk

hun houden mij op de been en voor hun ben ik sterk om deze ellende te overwinnen