ruzie met ex van vriend

• olivera

Mijn vriend is blind.

Visueel gehandicapt.

door de jaren heen heeft hij verschillende relaties gehad, ik ook ( ben ziende)

Nu is er 1 one night stand die al 3 jaar van hem profiteert door zijn studio voor niets te huren, zij kookt dan voor hem etc. 3 jaar geleden wees ze hem af, mijn vriend had daar veel verdriet van en houd haar een stewardess met af en toe wel geen inkomen de hand boven het hoofd. Ze komt en gaat betaalt nooit een cent zou liever chirurg zijn dan dat ze met gehandicapten werkt, haat kwijl etc.

Nu kom ik ken mijn vriensd nu 5 maanden ben gek op hem werk als verpleegkundige mijn vriend is bedrijfsjurist, de oude stand komt en gaat in zijn leven gruwelt eigenlijk van hem wil ook niets van hem maar als hij haar woonruimte aanbied een UWV post adres etc komt ze wel. ik heb nu dik vet ruzie met haar ze heeft het afgelopen jaar een UWV uitkering gehad zat in Italie en wil nu weer gaan vliegen, zijn studio voor niets huren. had vandaag aan haar angegeven dat ik er moeite mee had, kreeg 1 en al vijndigheid over me heen dat ik het niet kon maken om te zeggen dat ik het niet leuk vond als ze de komende 6 mannden bij hem zou bivakeren. dat ik een jaloers kreng was, dar ze niemand had( wel dus een vriend in rome bij wie ze ook voor niets woont) wat ik zo grappig vond aan de hele ruzie is dat ze hat niet 1 keer over mijn vriend heeft gehad, of het hem pijn zou doen, het was alleen maar verwijt en ik was gemeen etc terwijl ik op voorhand al zei je komt maar zoekt tzt iets anders, na 3 maanden ofzo. heb nu dik vet ruzie, mar goed als mijn vriend haar de hand bovebn het hoofd gaat houden ben ik weg is dat een juiste beslissing?

• Mike

Ik kan alleen maar hetzelfde zeggen als wat ik in uw vorige topic adviseerde.

Sterkte met de beslissing, en boven al wens ik zowel u, uw vriend als die andere vrouw veel LIEFDE en respect voor elkaar toe.