Heeft iemand ervaringen met NeuroAccel?
Het schijnt een middel te zijn om o.a. het concentratievermogen te verbeteren, stress te verminderen en een messcherp geheugen te ontwikkelen.
Heeft iemand ervaringen met NeuroAccel?
Het schijnt een middel te zijn om o.a. het concentratievermogen te verbeteren, stress te verminderen en een messcherp geheugen te ontwikkelen.
Hier staat er een heel verhaal over, maar ik kan nergens iets over ervaringen vinden (misschien NOG niet).
Overgens ook geen negative opmerkingen over het product.
ik heb ook een probeer pakketje van neuroaccel gehad ik probeer het nu 3 dagen en ik moet zeggen dat niet verkeerd is volgens mij helpt het maar ik vind 3 dagen te kort om zeker te weten .Wat ik wel heb soms zijn hartkloppingen maar dat kan ook van een vrouwenkwaaltje komen .Ik heb de prijs even opgezocht en vind 52€ wel erg duur ook moet je opletten anders kom je gelijk in het vaste klantenbestand en ontvang je maandelijks het spul is ook onder de naam neuraveana te koop bij een goeie zaak reform of drogist ik ga me eerst even orienteren wat het daar kost mocht ik het wel gaan gebruiken.Hoop dat u hier wat aan hebt groet simmer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?