Hallo,
Wil graag het volgende probleem voorleggen en graag van jullie vernemen wat ik het beste kan doen en wat te doen voor eventueele hulp.
Ik ben een man van 44jaar. Heb nog nooit een vriendin gehad en ben dus ook nog maagd.
Ik zou heel graag een relatie met een vrouw willen en sex met een vrouw willen hebben maar dat lukt blijkbaar niet.
Tot een paar jaar terug heb ik af en toe wel eens sex gehad met mannen. Je zou dan kunnen zeggen dat ik homo ben. Dat voel ik zelf niet. Ook aan het idee dat ik met een man samenwoon in een huis moet ik niet aandenken. Ben ook nog nooit verliefd geworden op een man. Ook na het klaarkomen als ik sex heb gehad met een man walg ik van het feit dat ik het weer met een man heb gedaan en dan is keer op keer.
Wel is het leuk om zowel naar hetero als homo sexfilms te kijken.
Zelf denk ik dat de reden dat ik sex met mannen heb gehad om mijn eigen seksuele behoefte te bevredigen.
Het was moeilijk om aan een meisje/vrouw voor sex te komen en mannen waren veel makkelijker te vinden.
En of je nu gepijpt werd door een man maakte dan niet veel uit.
Ik ben ook wel 1x keer naar een prostituee gweest in Amsterdam maar dat was niks. Kreeg hem niet eens stijf zelfs met voor mij op bed liggend een gekleurde griet,
Het is misschien een war verhaal maar wat ik wilde weten is.
1. ben ik nu Homo, bi of toch Hetero.
2. Wat zijn de beste stappen om nu toch in contact te komen met een vrouw voor een relatie en natuurlijk in de toekomst sex.
3. Waar zou ik hulp kunnen vinden.