problemen met dochter 8 jaar

• karin

Hallo,

een vraag en wie weet kan iemand ons helpen we zitten met onze handen in onze haar. Onze dochter van 8 doet rare dingen en erg opstandig. van school heb ik het volgende ontvangen:

xxxxx gaat zodanig met lesmaterialen van school om, dat ze kapot gaan. Verder is ze soms moeilijk bereikbaar voor de leerkracht. Ze onderscheidt zich hierin van de andere kinderen in haar klas. Soms is ze ook boos en praat dan hardop in zichzelf.

Omdat dit toch anders is dan de andere kinderen in de klas en ze hierin niet goed te corrigeren is door de leerkracht.

Dus wij maken ons erg veel zorgen, wie kan ons helpen en/of tips geven. Thuis is ze soms ook erg opstandig, wel ben ik enige tijd geleden gescheiden van mijn vriend en loopt er nog een omgangsprocedure. maar hiervan heeft ze niets van mee gekregen.. Mijn leven en die van mijn huidige vriend is erg stabiel.

inmiddels hebben wij hulp aangeboden gekregen, maar toch wie herkend dit.

Met vriendelijke groet

Verondrustende ouders.

• kreeft

Hoi Karin,

Ik wil je niet aan het schrikken maken maar je dochter heeft zodanige problemen dat ik aan iets ga denken. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar is jou dochter misschien misbruikt door je huidige of vorige vriend of door iemand anders? Ik snap dat je hier niet aan denken wil. En net wat ik zeg hoeft het dat niet te zijn. Maar als ik haar gedrag zo lees dan lijkt het alsof je dochter met een ernstig probleem zit. Hopelijk is het dat niet en ik hoop dat u en uw dochter de juiste hulp aangeboden krijgt

Groetjes Kreeft