slecht rapport

• lientje

Ik heb veel pijn en kan niet slapen. Heb een slecht rapport en papa was erg kwaad. Hij was niet kwaad toen oma er nog was hoor (oma mocht eig niet komen) hij deed toen wel beetje boos en liep eerst kwaad weg maar oma mocht later wel blijven. Was erg gezellig met oma want oma ging veel eten kopen en voor me zorgen en aardige dingen zeggen :)

Over me rapport zei papa gwn ook wat oma ook zei maar papa meende dat niet die zei dat alleen voor oma en hij draaide ook gelijk weg van mij. Maar toen oma weg was gebeurde waar ik hele tijd al bang voor was. Ik moest naar boven en kreeg de riem en plankje omdat ik slecht rapport heb. Heb een laag nivo (schaam mij(td)) en dus moet ik makkelijk 8en op mijn rapport kunnen halen vind papa. Maar heb geen 8en en papa was kwaad. Hij telde alle missers bij elkaar op (bv een 5 is 3 slagen, 6 is 2 slagen, 7 is 1 slag) en mijn hele rapport keek hij na en dat totaal dat kreeg ik. En omdat het meer dan 10 slagen was verdeelde hij de slagen met riem op me rug en plankje op me kont. Heb erg veel pijn en kan niet slapen en zit nu op kussens met me knieen want zitten doet te zeer. Kan morgen niet naar school want kan niet op me knieen gaan zitten daar dat lijkt raar en ga niet. Maak me erg veel zorgen. Heb wel hulp van jeugdzorg maar die maakt meer kwaad en stuk dan goed. En wil wel hulp maar ga niet meer durven (heb vaak hulp gezocht maar dan voor slaan met de hand en ging steeds verkeerd) en wil ook niet dat jullie mijn geheimen door gaan zeggen. Wil wel tips. Hoe moet het met school als ik niet kom morgen? Denk dat ik woensdag weer kan zitten dan is ergste pijn denk ik wel weg want is zaterdag gebeurt. Schaam mij erg voor mijn probleem. jemig ej wat heb ik lang getypt dit! plz wat tips mss?

• Mike

Is dit echt waar Lientje?

Is alles wat je schrijft echt gebeurt???

• lientje

ik schaam me erg en wou dat ik niet geschreven had. want niemand mag t weten!!!!

Nee is niet waar ok gaat erg goed met mij

• Mike

Hoe is het nu met je Lientje?

• lientje

goed en met jou?

• Mike

Gaat het echt goed met je?

Slaat je vader je nog steeds?

• lientje

ik wil er niet meer over praten

heb toch al gezegd dat het niet waar is dus ga niet meer vragen ok?

met mij gaat het goed ok?