Mijn ex laat me niet met rust

• Yoshi

Als bijna 4 jaar na de breuk blijft mijn ex (noem ex in verhaal X) mij lastig vallen… X probeerd altijd alles over mij te weten te komen ondanks dat X zelf gewoon verder is gegaan, weer is getrouwd al kinderen heeft en in het begin niet naar ons gezamelijke kind omkeek. Nu ineens doet X alles om mij te volgen (mijn leven dan) ondanks de best ruime afstand tussen onze woonplaatsen.

X trekt nu ook ineens heel hard aan ons kind, terwijl X ons beiden toen zo zonder spullen op straat heeft gezet zodat de ander bij X kon intrekken. Op een internetsite schrijft X verhalen over mijn kind alsof hij gewoon bij X woont terwijl dat al dus bijna 4 jaar niet meer het geval is. X eist echt vreselijke dingen tegen mij in de rechtzaken, verteld verhalen die werkelijk nergens op slaan, weet gewoon mensen uit mijn omgeving zover te krijgen dat er info die kant opgaat… zo gaat het al die jaren en wanneer gaat het eens over… rechtzaken lopen, maar ik denk zelf dat het X helemaal niet om ons kind gaat maar puur om mij op alle fronten te blijven dwars zitten o.i.d.

Wat kan er mis zijn met X want waarom zou je zoveel moeite doen om alles over mij en mijn leven te weten te willen komen en mensen uit mijn omgeving ook blijft lastig vallen als je zelf gewoon verder bent gegaan met nieuwe partner en kinderen???? Waarom ???? Gaat het X wel om mijn kind tijdens de zittingen of is het gewoon leuk om mij pijn te blijven doen? Wat mankeert X ??

• hankypanky

afgaande op je verhaal zegt dr. love; die man is ziek en kan je niet loslaten….probeer alle dingen/gebeurtenissen enz. vast te leggen zodat je altijd alles op een rij hebt. neem aan, dat je ook rechtshulp hebt? probeer via je advocaat mediation of in ieder geval; zorg dat je getuigen hebt die horen of zien wat hij doet/wil enz.enz.

als het te gek wordt zul je iets moeten…maar het is niet makkelijk.

• cvanbatum@gmail.com

Dit gaat puur om jou pijn te doen en om niks anders, pas op dat je kind er niet onder lijdt, ik heb precies hetzelfde gehad met mijn ouders helaas…

Pas ook op met wat je zegt tegen je kind over zijn/haar papa/mama, dit kan allemaal tegen je gebruikt worden en is erg verwarrend voor het kind. Wees dus de wijste!

één van de redenen waarom ik geen contact heb met beide mijn ouders is omdat als ik bij mijn vader logeerde mijn vader mij opstookte tegen mijn moeder en andersom. Op een gegeven moment kwam het op een punt dat mijn ouders samen hadden afgesproken bij mijn moeder thuis, mij in het midden hadden gezet en ik moest kiezen wie ik wilde. Bespaar dit je kind.