Ik hou meer van hem dan hij van mij

  • Waarom niet

    Graag zou ik met mensen prive in contact willen komen die zich eenzaam in hun relatie voelen. Ik krijg het gevoel dat het hem eigenlijk allemaal niet uitmaakt of ik nou wel of niet in zijn leven ben. Ik heb het gevoel veel meer van hem te houden dan hij van mij. Ik heb het gevoel dat ik zo vervangbaar ben en andersom is dat absoluut niet het geval. Ik hou zoveel van deze man, maar ergens voelt het als een eenzijdig verhaal. Ik wil hier niet nog meer neerzetten, maar prive met iemand over praten.

  • Psycholoog Mirella Brok

    Beste jij,

    Wat jammer om te lezen dat je in een relatie zit waarin je het gevoel hebt meer van een ander te houden dan dat er van je wordt gehouden.

    Je vraagt in je oproep eigenlijk om mensen die hetzelfde voelen als jij. Zelf ervaar ik niet wat jij ervaart, maar op 10 november wil ik een eenmalige gesprek starten met verschillende mensen getiteld `Wat liefde is voor mij´. Deelname is gratis en wellicht vind je hier mensen met gelijke gevoelens, of waarbij je anderzijds steun kunt vinden. Misschien geeft het je inzicht waar jouw gevoel van disbalans en ongelijkheid in de relatie vandaan komt.

    Als je denkt dat het wat voor je is, kun je eens kijken op http://www.psycholoogmirellabrok.nl/DvdD2.html

    Ik wens je in ieder geval veel sterkte en wijsheid toe.

    Groetjes,

    Mirella Brok

  • Psycholoog Mirella Brok

    Beste jij,

    Een tijdje terug postte je jouw bericht op deze site.

    Ben benieuwd hoe het op dit moment met je gaat.

    Groetjes,

    psycholoog Mirella Brok

  • wanna

    Als ik dit zo lees hou je ook meer van hem dan van jezelf, vind je jezelf geen man waard die ook van jou houdt?!

  • Alisaa

    Hallo,

    Het is een tijdje terug dat je dit bericht schreef. Wil je er nog privé over praten? of is het niet meer nodig.

    Want ik zit in dezelfde situatie. Ik vraag me af of mijn man überhaupt ooit van mij gehouden heeft. Hij wil perse niet scheiden, maar ik vraag me af of dit misschien voor andere redenen is..

    Voordat ik verder ga, wil ik eerst graag weten of je bericht nog geldt..

    Groeten,

    Alisaa

  • Onbekend100

    Ik ga graag met je een keer een prive gesprek aan, ik heb ook ervaringen in deze hoek die ik graag met je deel om je advies te geven

  • danja

    Dat lijkt me een vreselijk gevoel…ik hoop dat je er inmiddels met iemand mee over hebt kunnen praten…

    groet Danja.