Ik ben nu iets meer dan een jaar samen met mijn vriend.
Het was al van in het begin een heel bewogen jaar waar we toch een aantal keren uitelkaar zijn geweest.
De laatste maal had hij er genoeg van en wou er definitief mee stoppen.
we zijn dan een aantal maanden uitelkaar geweest en toen hij hoorde dat ik iemand anders had leren kennen kwam hij op zijn kousen voeten terug, en zei me dat hij de grootste vergissing van zijn leven gedaan had door mij te laten gaan. Nu zijn we al enkele maanden terug samen en in het begin was het echt fantastisch maar nu gaat het terug berg af. Hij heeft me enkele weken geleden gevraagd om samen te wonen en samen een huisje te zoeken voor ons. De huisjes die ik vond waren voor hem of wel te ver of wel te duur, het was altijd wel iets. Hij stelde op een gegeven moment zelf voor om met de kids bij hem in te trekken tot we iets vonden waar we allebij content mee waren. Ik had hem gezegd dat ik daar heel blij mee was en zag onze relatie verder gaan naar de volgende stap. Een week later kwam hij daar helemaal op terug en wou hij dat allemaal niet meer.
Voor ik hem leerde kennen heeft hij altijd een vrij leven gehad. Hij heeft zijn vorige relaties altijd bedrogen en belogen. Hij zegt nu nog dat hij de aandacht nodig heeft van andere vrouwen, niet voor sex maar enkel voor een babbel.
Ik heb mijn bedenkingen over zijn eerlijk zijn en respect voor mij.
Hij zegt me alle dagen dat hij echt heel veel van me houd maar dan begrijp ik echt niet waarom hij het dan altijd weer terug afbreekt wanneer het goed gaat.
Ik hou echt enorm veel van hem maar weet er echt geen raad mee.
Kan er iemand mij antwoord geven?