Mijn man snurkt zo erg dat ik geen enkele nacht meer kan slapen. Oordoppen helpen niet want het trilt door in het bed. Hij heeft een scheef tussenschotje in zijn neus en is er tien jaar geleden aan geopereerd maar dat is dus mislukt want de KNO arts zei: hoe kan dat, hij staat nu nog schever. Hij wil dus niet meer geopereerd en dat snap ik dan ook wel.
Het probleem: ik krijg al zoveel jaren geen goede nachtrust dat ik nu hartkloppingen heb en medicijnen om mijn bloeddruk te verlagen. Ook leef ik maar half mijn geest is er niet meer bij. Ik heb ook mijn werk op moeten geven omdat ik het lichamelijk niet meer aan kon om om 7 uur 's morgens op te staan en totaal niet geslapen.
Ik wil nu graag een nieuwe baan maar durf dat niet aan omdat ik het niet wil verknoeien door slaapgebrek en hou het dus achter de hand voor als ik toch maar gescheiden ben om dit. Dit speelt steeds. Mijn vader is onlangs overleden en heb niet eens verdriet omdat ik zo moe ben zo kapot dat ik niet eens helder kan denken.
Ik hou wel van hem, hij ziet dat snurken van hem als mijn probleem. Wat moet ik doen? Scheiden is zo makkelijk, dat wil ik niet.