ik ben lelijk

  • dielelijkejongen

    hallo ik ben een jongen van 18 jaar en ik word altijd uitgemaakt voor lelijk. Het begon allemaal nadat ik aankwam, daarvoor werd ik als schattig besxhouwd. Ik ben 15 kilo aangekomen en ik werd telkens genoemd als leeeeelukk en dat soort dingen. wat kan ik doen, ik wil niet zo langer leven

  • danja

    hallo onbekende jongen..

    zie bij de antwoorden aan miemel,vind jezelf de moeite waard zoals je bent!oordelen van anderen zijn slechts oordelen van anderen,en niet meer dan dat!!! Je bent ook nog maar achttien (dat bedoel ik niet verkeerd hoor) maar op die leeftijd zijn veel mensen nog wat oppervlakkig,denken nog niet zo na,en soms proberen mensen rond die leeftijd nog een hogere rang in de groep te krijgen door een ander bv uit te schelden.Kan heel goed dat ze je uitschelden voor lelijk terwijl het helemaal niet zo is!!

    Er zijn zelfs fotomodellen vroeger uitgescholden voor lelijk,dus eh…het zijn maar oordelen hoor,het is toch niet gezegd dat het zo is?Als je wat wilt afvallen,zal je daar stappen voor moeten ondernemen.

    Verder voor jou dezelfde woorden als voor miemel.Gezondheid en inhoud van een mens zijn veel en veel belangrijker dan de buitenkant.

    uiteindelijk krijgen we allemaal rimpels etc..maar maakt ons dat minder?Echt niet!Ik weet heel zeker dat jij de moeite waard bent!Focus je op belangrijke dingen,op wat je wilt in het leven,op je inhoud,op vriendschap…

    Be smart boy,you can do it!

    Respectgroet Danja.

  • danja

    Even een aanvulling hoor,onbekende jongen…ik bedoelde dus dat je wellicht een aantal oppervlakkige leeftijdsgenoten hebt,in je omgeving,die vervelend doen en over je oordelen…laat het bij hun.zegt meer over hun dan over jou…

    Als jij gewoon aardig bent,en bent wie je bent,slaat het nergens op hoe zij doen…het gaat echt om de inhoud…

    liefs….

  • Mike

    Wat nodig is, is dat je leert op een gezonde manier van jezelf te houden.