Verkeerde Diagnose

  • forsupen

    Geachte mensen, Ik ben 2009 door mijn Marokkanse buren psychisch beschadigd wegens erge overlast, Door advies mijn vrouw (nu ex) naar psychiater en psycholoog gegaan,Na paar afspraken hebben mijn psychiater en psycholoog mij de diagnose schizofrenie, acherdochtig gesteld, Ik heb 2 jaar als schizofrenie geleefd en heel veel dingen in mijn leven verandert, 2011 heeft mijn psychiater heeft mij gevraagd of ik naar het ziekenhuis wil, Ik heb ja gezegd omdat het niet goed ging, Ik ben opgenomen bij het ziekenhuis afdeling psychiatrie, 7 dagen, eten, drinken, slapen en in tussen hebben ze mij in de gaten gehouden, Na 7 dagen hebben ze mij gezegd dat ze met mij willen praten, Ik heb ja gezegd en 3 vrouwen in de kamer, Ene vrouw heeft mij direct gezegd dat ik geen schizofrenie, acherdochtig ben, Ik was shock, Ik wist niet meer te zeggen, Ik heb gezegd, Wat ben ik dan? Zij zei dat ik goei actor, goei speler ben, Ik was meer boos, Ik heb 2 jaar als schizofrenie geleefd, Ik heb hun gezegd dat mijn psychiater en psycholoog hebben allebei 35 jaar ervaring, Ze zeggen niet zomaar dat ik schizofrenie, acherdochtig ben, Ik heb mijn huidige psychiater en psycholoog gebeld en naar hun toe gegaan, Ze zeiden dat ze niet mee eens met het beslissing van het zieken huis, Ik ben paar maanden later naar een andere psychiater en psycholoog gegaan, Ze zeiden ook dat ik geen schizofrenie, acherdochtig ben, Maar door de verkkerde diagnose mijn leven in elkaar gestord en ben ik alles kwijt, Ben ik mijn vrouw kwijt, zij heeft afstand genomen na de diagnose schizofrenie, acherdochtig en heeft iemand anders gevonden, later zijn we gescheiden, ben ik ook mijn dochter kwijt, ik kan haar nu niet zien en weet niet waar zee woont, Ben mijn werk kwijt, Mijn ex maakt nu misbruik van de verkeerde diagnose en geeft aan de kinderbecscherming aan dat ik schizofrenie, acherdochtig ben, Gemeente, Politie, Uwv behandelt mij nog steeds als een knetter gekke man, Ik kan geen vriendschap op bouwen, Ik woon in een kleine stad en heel veel mensen weten ze dat ik schizofrenie, Wat niet waar is!! Ik kan geen vriendschap meer op bouwen en ben ik nu meer ziek geworden, Ik heb dit mijn huisarts verteld, Ik heb hem gezegd, ik ben geen schizofrenie, Hoe kan ik iedereen vertellen dat ik geen schizofrenie ben? Hij zei dat is onmogelijk, Kan iemand mij vertellen wat moet ik hier allemaal doen, Ik ben alleen en heb geen steun van niemand, Ik ben 8 jaar in Nederland en ik kan niet beter schrijven dan dit. Sorry voor foute taal, Alvast bedankt voor antwoorden.

  • gerda58

    U moet bij uw huisarts vragen om een verwijsbrief naar een andere psychiater voor een second opinion. Misschien moet u daarvoor naar een instelling, om geobserveerd te worden. De uiteindelijke diagnose, moet u zwart op wit op papier laten zetten.

    U heeft dan uiteindelijk het bewijs in handen voor de kinderbescherming, UWV en andere belanghebbenden.

    Het is helemaal niet ondenkbaar dat u verkeerd gediagnosticeerd bent, want niets is moeilijker dan de goede diagnose te stellen.

    Een goede tip voor u: ga bij uzelf eens na hoe uw leven er nu uitziet, heeft u zelf soms bijgedragen aan het stellen van de verkeerde diagnose? Neemt u zelf het heft weer in handen, zet uw leven op de rails, geen drugs of alcohol, geen medicijnen die u eigenlijk niet nodig hebt, zoek een baan, al is het maar iets wat geld oplevert, desnoods gaat u schoonmaken (uitzendburo?)

    U heeft maar één leven, doe er iets mee en laat u niet gek maken.

    Veel geluk en moed gewenst.