Zie je geen uitweg meer op het gebied van:

*RELATIE

*OPVOEDING VAN UW KINDEREN

*FINANCIËLE HUISHOUDEN

*HOE JE IN HET LEVEN STAAT

Of je nu problemen hebt met je partner, kinderen, collega's, kennissen, ouders, vrienden, collega's of wie dan ook.

In elke soort relatie loop je na een tijdje tegen problemen aan. Het is belangrijk dat je over deze problemen, die vaak klein beginnen, met elkaar praat.

Je komt hier niet onderuit, het maakt dus niet uit hoeveel je van iemand houdt, maar zonder de volgende 3 zaken gaat een relatie stilletjes aan kapot

1)praten met elkaar

2)eerlijk zijn

3)vertrouwen

Het is natuurlijk wel zo dat iedere situatie anders is, want elke persoon is anders van karakter en reageert dus ook anders.

Maar vaak zul je zien dat de oplossing eenvoudiger is dan je vantevoren denkt.

Iedereen heeft wel eens een levenscoach nodig.

Wij zijn allemaal mensen van vlees en bloed van gelijke waarde. Of je nu jong of oud, blank of gekleurd bent.

Welke rang of stand je ook hebt, welk inkomen of welke macht je ook hebt, we zijn allemaal mensen met diezelfde basis gevoelens en behoeften.

o.a: Eigenwaarde, aandacht, liefde, steun, vertrouwen, gezondheid.

Omdat iedereen wel eens problemen met zichzelf kan hebben waar die niet uitkomt, wil ik in gewone makkelijke taal schrijven, dat voor iedereen te begrijpen is. Geen moeilijke woorden of zinnen, dat maakt het alleen nog maar moeilijker voor velen. Want het gaat erom dat de problemen uiteindelijk worden opgelost, dat is het belangrijkste, waardoor jij weer fijn door het leven kan gaan.

Je kunt mij alles vragen omtrent deze zaken.

Ik zal zorgen dat ik je kan steunen, (al is het vaak alleen maar voor een luisterend oor, dat lucht vaak ook al op), en een goede raad kan geven bij onder meer: relatieproblemen, een sleur in je relatie, ruzies, angsten, stress, geestelijke mishandeling, dwangneurose,hoe je het beste met je kinderen kan omgaan,door zelf niet ‘overspannen’ te raken, alle soorten verdriet etc.

Schaam je niet en neem contact met mij op.

http://zorgeloosdoorhetleven.blogspot.nl/