wantrouwen/waangedachtes

  • tgcgr

    G

  • francis78

    Hallo allemaal

    Om maar meteen met de deur in huis te vallen mijn vriend verkeerd momenteel in detentie en we kennen elkaar 18 jaar waarvan we 3 jaar intens omgaan en nu 1 jaar in relatie zijn waarvan hij 8 maanden binnen zit, hij wantrouwt en heeft waanideeën zo ernstig dat er hele films door zijn hoofd gaan die gewoon weg te erg zijn om te vertellen.

    Begrijp hem je zit binnen en je denkt van alles en zal eerlijk zijn ben zo gek op hem dat ik alles doet wat hij me vraagt heb mijn baan, huis, auto kortom mijn hele leven weg gegooid om in zijn huis op hem te wachten en loop in huis met de huis telefoon in mijn zak om zo altijd bereikbaar te zijn en hem rustig te houden en laten zien dat hij zich geen zorgen hoeft te maken onder tussen betaal ik al zijn schulden en maandelijkse kosten en onderhoud hem.

    Dus alles wat ik doen is voor hem en ons samen zijn later maar desondanks dat allemaal krijg ik iedere dag dezelfde onzin spook verhalen over me heen dat ik bijna ga denken beter ga ik weg en doe ik het want hij denkt zo en ik ken jullie niet en kan dit gewoon vertellen IK ZIT ALS EEN TROUWE HOND OP DE BANK TE WACHTEN dus geen contacten en of wat dan ook met niemand, ga niet ongevraagd naar buiten en of kijk op de grond en praat met niemand niet eens hallo.

    Waarom is dit zo hij was voor zijn detentie gewelddadig en ja kunnen jullie zeggen ga weg (wat ik begrijp) het is alleen ben geen opgever en geloof in het goede van een mens ieder heeft zijn dingen meegemaakt en zal daardoor bepaalde dingen doen die niet zo horen te gaan, het gene waar ik de meeste moeite mee heb is zijn waan en wantrouwen dat zodanig ernstig is dat hij me sloopt door dat dag in dag uit me ermee lastig te vallen en geloof me heb echt alles geprobeerd om hem te overtuigen en zelfs zijn fam maar geen resultaat…..

    Wat en hoe pak ik dit het beste aan, weet me totaal geen raad meer hij heeft al toegezegd dat hij in therapie gaat en wilt voor dit gedrag maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste ik ga nu zelfs in de aanval en zeg hem ook ik ga er niet meer op in nau dan ontploft hij en zegt zie je wel er klopt iets niets anders geef je wel antwoord Halloooooo dat doe ik al 7 op 7 weet niet meer wat te doen weg gaan is de makkelijkste weg . . . . . en dat is het ook moet alles weer opnieuw opbouwen pfffffffffffffffffffff

    ik wil eens weten wat andere hier over denken en je mag mij alles vragen ook zeggen wat je denkt aub (een NOODKREET !!!)