verwachtingen

  • Saborina

    Wij hebben contact met mijn vriend zijn ex vrouw.Op zich loopt dat goed. Ze loopt in de schuldhulpverlening. Af en toe geven haar een tasje met eten mee. Zodat ze de hele week te eten heeft. Soms vragen we er niets voor terug soms moet ze dan in ruil een klusje doen. Alleen de laatste tijd wil ze er niets voor terug doen. In het begin vond ze het bezwaarlijk,daarom hebben we haar er iets voor laten terugdoen. Nu vraagt ze heel vaak dingen waarvan ik denk dat heb je toch niet nodig. Nu wil ze een eiwitshake omdat ze s'ochtends moeite heeft met ontbijten. Drinkontbijt lust ze niet dat vindt ze vies. Mijn vriend baalt hier een beetje van. Hij moet ook bezuinigen en op onze centjes letten. We geven haar al genoeg. We nemen haar mee naar de sauna en naar horecagelegenheid en soms uit eten. Ook dus 1 a 2 keer per maand een tasje eten. Heeft iemand tips hoe we haar duidelijk en op een nette manier kunnen zeggen dat ze niet zoveel van ons moet verlangen. We willen haar gewoon niet veel verwachtingen geven zodat ze er aan gaat wennen.

  • Mike

    Waarom niet gewoon eerlijk zijn???