onterecht beschuldigd kinderen uithuis geplaatst alles kwijt wat nu...

  • bengeltje76

    op 15 juli werdt ik om half 3 snachts mijn bed uitgelicht mijn zoon was bij mij lag lekker te slapen er schenen grote lampen door mijn ramen en er werdt keihard op mkijn voordeur gebonkt er stonden 4 agenten of ik mee wilde voor een getuigen verklaring dat deed ik , en werdt smorgens om ong 7 uur weer thuis afgezet later smiddags kwamen er weer 2 agenten ineens was het van morgen wordt u verwacht op bureau voor een verhoor als verdachte…mijn mond viel open ik had ondertussen op internet gelezen wat er gebeurd was en daar viel mijn mond van open, er waren 2 mannen aangehouden die een ander van het leven wilde ontnemen zoiets alleen stond er bij iets in de relationele sfeer ik snapte er niets meer van maar zal wel , was ik verdachte omdat mijn telefoon daar lag terwijl ik thuis in bed lag, de volgende dag ik naar bureau daar verhoord om half 12 mocht ik weg maar moest me om 3 uur weer melden primma dat deed ik ook , daar aangekomen werdt mij verteld dat ik werdt ingesloten….. vingerafdrukken voetmaat fotos etc ik voelde me een grote crimineel heb helemaal niets gedaan maar toch zat ik daar,,,ook werdt mij meegedeeld dat door ik verdachte was en was vast gezet jeugdzorg geinformeerd zou worden..volgende dag werdt ik al voorgeleidt bij de rechter deze heeft mij heengezonden dus mocht naar huis een van de mannen was geschorst en mocht onder voorwaarden naar huis en de andere werdt verlengd die zit nog vast …na dat ik thuis was mijn zoon gehaald helemaal gelukkig met mn binkie want voor mijn kinderen doe ik alles heb ook namelijk nog een dochter. toen kwam mijn ex je moet onze zoon aan mij meegeven een eis van jeugdzorg hij werdt accuut bij mij weggehaald al voor niks vast gezeten nu ook mn zoon nog kwijt dat was het laatste wat in mij brak…de verhoren gaan zo onfair mijn telefoon was daar gevonden dus moest ik de spil wel zijn pardon….afgelopen week werdt ik weer gebeld of ik dinsdag naar bureau kon komen dat deed ik voor een paar vragen geen probleem ik ben daarheen gegaan heb niets te verbergen daar werdt gezegd ik loog ik moest er wel wat van weten en meer dacht ik door de grond ging weet echt van niets en kan het ook niet verklaren ik sta terecht voorpoging zware mishandeling en poging ontnemen van vrijheid ik weet van niets en wordt gek van die stempel zo heb je alles en zo heb je niets …iedereen om me heen wil dat ik me erin verbijt en doorga maar weet je dat is zo zwaar dat is niet even doen mijn leven staat op de kop durfde mijn buren niet meer onder ogen te komen en idd wilde ik daar weg maar ja eerst een ander huis vinden helaas stond er blijkbaar een planning van ontruiming wist van niets maar ex hield wel meer weg dus tja …gesloopt van emoties ook nog als de doner huisw leeg halen en weg daar..nu dus mijn eigen leven weer op de rails proberen te krijgen maar het is zo moeilijk ..dit en meer maar dan ben ik nog lang aanhet typen daarom stop ik er nu mee .

    is er iemand die een tip heeft hoe je hiermee om kan gaan , dit is emotioneel zo slopend hoe kan je alles kwijt zijn terwijl je er niets mee van doen heb was thuis bij mijn zoontje waarom mij zo een grote crimineel voelen terwijl ik dat helemaal niet ben. ik dacht altijd dat er wel recht was maar dit voeld als een wererd van onrecht .

  • Frans

    We leven ook in een wereld van onrecht, jammer genoeg is het stilaan een illusie aan het worden dat dit ooit zal veranderen. Ik kan me je toestand en pijn heel goed voorstellen door eigen ervaringen. Hou je hoofd recht naar de buitenwereld toe ondanks de roddel, buren en anderen die je op zicht veroordelen, je weet dat je onschuldig bent dus kruip niet weg anders komt ook je gedrag schuldig over en dat voed hun gedachten nog meer.

    Praat met de enkelen die je nog kan vertrouwen of als die er niet zijn mag je hier privé met mij verder praten, of ik kan helpen weet ik niet maar praten help altijd denk ik.

    Sterkte!