Ik heb 1,5 jaar Oxycodone ( opiaat) gekregen van mijn huisarts i.v.m. heftige pijnen in mijn darmen.

De klachten zijn nooit achterhaald, maar waren op een zeker moment verdwenen.

Ik wilde de Oxycodone afbouwen, maar dit lukte me niet zelf.

Ik heb toen deskundige hulp ingeschakeld en dan kom je bij verslavingszorg uit. In dit geval Novadic-Kentron. Ik heb daar het middel Suboxone (tegen de afkickverschijnselen) gekregen en heb thuis geprobeerd om af te bouwen. Echter lukt dit mij niet en ben toen opgenomen geweest op de Detox afdeling van Kentron. Ze hebben mij daar toen 5 Mg methadon gegeven voor de duur van 5 dagen, daarna 2 dagen op 2 Mg. Toen ze mij de methadon gaven zijn mijn mond en tong in de verdoving geraakt en daarna mijn gehele lichaam. Mijn pyama was drijfnat, maar mijn huid droog (beetje klam) Toen ik na een week detoxen naar huis mocht is het erger geworden.

Ik kreeg een soort knak in mijn hoofd, in mijn buik en. Mijn lichaam raakte in de verdoving. Het lijkt alsof er een tweede huid over mijn huid zit (mogelijk hebben de opiaten zich in mijn vetweefsel gebonden) Huid voelt aan alsof er een waxlaag overheen zit.

Tevens heeft het een blokkade gebracht in mijn hoofd. Ik maak geen prikkels meer aan; ik voel geen vermoeidheidsprikkel, ik kan 24/7 wakker blijven, zonder vermoeid te worden. Ik maak geen hoofdpijn meer aan, honger, emotie huilen heb ik ook niet meer! Een totale blokkade dus. Ik ben door een neuroloog gezien, maar neurologisch is er niets aan de hand. Ik voel mezelf net een robot en vraag mezelf af of u mij kunt helpen? Ik loop met deze klachten al vanaf oktober 2015 en weet niet meer wat ik ermee aanmoet!!!