wie belichaamd youw ideale metgezel en waarom

  • Alkien

    Dit ben ik helemaal met je eens poppe.

    Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen op die manier “iets” ontvluchten. De werkelijkheid bv. En zo de echte problemen even niet zien.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    De spijker op zijn kop poppe, daarom ben ik er ook waarschijnlijk niet vatbaar voor. Ook mensen uit het dagelijkse leven kunnen al een hele masker dragen, oftewel zich mooier “perfecter” voordoen als ze in werkelijkheid zijn, en met acteurs/ idools of hoe je het maar noemen wilt is dat al niet anders. Het gras bij de buren lijkt altijd groener.;) Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Misschien dezelfde mensen als die de boeketreeks lezen Alkien.:D Al is een ieder daar natuurlijk vrij in.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    :D:D;)

  • Didi2

    Azalaia,

    hoe kan een ideale metgezel nou iets vaderlijks uitstralen? Dat begrijp ik niet, daar zou ik niet warm of koud van worden, dan kun je zo iemand toch niet zien als partner??

    gr. Didi

  • wanna

    sommige snakken naar dat beschermende en zien dat als ideaal..

    in perfect geloof ik niet,denk dat die illusie al met de paplepel er is ingegoten met de prins op het witte paard..

    je kan makkelijk alles projecteren op dat ideaalbeeld..

    maar hoe perfect de vent of vrouw stinken op de wc doet iedereen en andermans stank is altijd erg.maar ook zn gewoontes,manier van communiceren, consumeren en leven in het algemeen verloopt nooit ideaal en al helemaal niet synchroom met de manieren en behoeftes van de ander!

    het blijft onderhandelen en respecteren van het niet ideale..dan kom je een heel eind.

  • Hyperactief

    in perfect geloof ik niet,denk dat die illusie al met de paplepel er is ingegoten met de prins op het witte paard.. Aldus: wana.

    Ha, ha, ha, i.d.d. wana, vrijwel iedere ouder schept het “perfecte” beeld van goed en kwaad en van “perfectie”, maar toen pissen plassen werd is voor de meesten onder ons pas echt het gezeik begonnen.:D Oftewel in de grote mensen wereld blijft er weinig van zo'n sprookjesbeeld over. Groetjes v Hyperactief:)

  • azalaia

    Waarom zou dat niet kunnen Didi2?

    Als een man ook iets vaderlijks uitstraalt, dan zou dat voor een vrouw kunnen betekenen dat zo'n persoon ook een goede vader kan zijn, en met iets vaderlijks bedoel ik tevens iets geruststellend, dus iemand die je op je gemak kan stellen en bij wie je je dan ook op je gemak voelt.

    Waarom zou een ideale metgezel dit niet kunnen hebben of een partner……

    Groeten van azalaia.

    Didi2 schreef:

    >

    > Azalaia,

    >

    > hoe kan een ideale metgezel nou iets vaderlijks uitstralen?

    > Dat begrijp ik niet, daar zou ik niet warm of koud van

    > worden, dan kun je zo iemand toch niet zien als partner??

    >

    > gr. Didi

  • azalaia

    Hoi Annelies, het gekke is dat ik dit alleen heb bij deze man, Brad Pitt en al die andere acteurs van nu of uit het verleden, die doen me totaal niks. Als jonge bakvis……..:D keek ik naar Het Kleine Huis en daar speelde Michael Landon in, ook in Bonanza trouwens.. Ik herinner mij hiervan dat ik als tiener wel gecharmeerd was van hem, maar dagdromen over hem deed ik niet.

    Groeten van azalaia.

    Annelies E schreef:

    >

    > Ik kan mij voorstellen dat sommige jonge vrouwen dat nu

    > hebben met Brad Pitt

    > Echter I am an old lady(59)

    > Dan gaan je dromen niet meer zo gauw over stoere mannen

    > Wat ik wel een aantrekkelijke man vindt

    > Is Sean Connery

  • azalaia

    Tsja, ik heb het ook gelezen, dit is gewoon een massa hysterie, die man werd beschouwd als een soort van oppergod, een heilige en ja, dan krijg je dit soort van toestanden als die man dan eens dood gaat. Mensen vertrappen elkaar om maar zo dicht mogelijk bij zijn grag te komen, de laatste eer te bewijzen, iets drijft dit volk tot hiysterie en dat is dan niet meer te stoppen. Te vergelijken met een kudde op hol geslagen olifanten. Ik kan het verder ook niet verklaren, heeft denk ik ook te maken het het type volk, hun cultuur. Indiase mensen verpersoonlijken zich in die bollywood films, het is een deel van hun levenspatroon geworden, zo'n acteur dient ook als voorbeeld hoe het leven moet zijn.

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Hoi azalaia, ik heb daar geen last van, heb me wel toevallig

    > vanmorgen op het nieuws zitten verbazen over dit verschijnsel

    > waar ik hieronder ook een bericht van neergezet heb. In dit

    > geval vallen er zelfs doden bij de opbaring, winkels die niet

    > gesloten waren werden in brand gestoken en woede werd gekoeld

    > door bussen in brand te steken. waar komt deze massagekte

    > vandaan ??? Wie kan de psychologie hierachter verklaren ???

    > Ik in ieder geval niet….. Groetjes v Hyperactief