wie belichaamd youw ideale metgezel en waarom

  • azalaia

    Misschien dat het juist wel, een echte fan hoeft verder ook niets te weten van hun idool dan wat ze zien op tv of lezen in de krant en luisteren naar hun muziek.

    Ik denk dat het persoonlijk leven van hun idool niet zo interessant is.

    De illusie is toch veel mooier dan de werkelijkheid….

    Groeten van azalaia.

    poppe schreef:

    >

    > En het gekke is dat juist de karakters die die acteurs

    > neerzetten in een film of serie, gekoppeld word aan de

    > persoon. Eigenlijk weet niemand hoe een acteur in het echte

    > leven is. En dat is iets wat ik dus niet snap van fan-zijn.

    > Het zo idolaat kunnen zijn van iets wat maar illusie

    > is………………..

  • poppe

    Azalaia. Ik weet je leeftijd niet. Maar ooit een optreden van Direct oid meegemaakt?? Al die kleine gillende meisjes, die helemaal idolaat en verliefd zijn? En dan ga je naar de Golden Earring, waar niemand zo gek doet, waar mensen echt komen om naar de muziek te luisteren of mee te zingen.

    Een idool bestaat alleen in de gratie van de fans, niet om zijn of haar prestatie.

    Kijk eens naar de band Kiss, moeten de meeste wel kennen. En waarom kent iedereen ze; justem van de zwart witte schmink en de extravagante pakken, de gimmick dus. Weet je dat ze nog steeds actief zijn? jarenlang zonder schmink? En nu willen ze terug de hitlijsten op, dus wat doen ze, Ze halen hun oude trukje weer uit de kast. Oftewel de illusie regeert, niet de waarheid

  • Hyperactief

    Ik kan het verder ook niet verklaren, heeft denk ik ook te maken het het type volk, hun cultuur. Aldus: azalaia.

    Hoi azalaia, heeft niets met cultuur te maken, zoals poppe ook al in andere bewoordingen aanhaald kunnen er hier ook meisjes in katzwijm vallen voor hun idool, ik denk alleen dat hier de organisatie beter geregeld is, waardoor mensen niet onder de voet gelopen kunnen worden. Groetjes v Hyperactief

  • azalaia

    Zie mijn profiel, ik ben bijna 59 en een aarde teken haha. Ik heb de tijd van de Beatles meegemaakt, met joelende meisjes wanneer ze een optreden hadden in Amsterdam. Ik hield ook van hun muziek, maar had nooit die drang om me zo te laten gaan, echt nooit.

    Ik vind wel dat als iemand totaal niet presteert, de mensen dat echt wel doorhebben, die kun je niet bedonderen.

    Groeten van azalaia.

  • azalaia

    Ja, daar zit wat in, hier wordt meer aan veiligheid gedaan, anders ging het hier precies zo denk ik. Ik zou me nooi in een massa kunnen begeven, voor niemand. Denstraties op de Dam, ik ga er nooit heen. Als er een acteur hier komt, een hele beroemde, het zal allemaal wel….ik word er niet kous of warm van, maar als Sidney Poitier opeens voor mijn neus zou staan, dan zou mijn hartje wel vele malen sneller gaan kloppen, ook al is hij nu 78 jaar oud.

    Groeten van azalaia.

  • poppe

    is dat zo? voor hetzelfde geld denk je; jeemig is dat nu alles, wat een ielig mannetje. Wat is hij eigenlijk lelijk………….of…………..hij is wel erg klein…….of………

    En is jouw “verliefdheid” in een keer verdwenen

  • Hyperactief

    Nou demonstraties ga ik wel heen azalaia (ben vorige week nog tegen het huurbeleid van Dekker wezen protesteren), heb nog nooit een demonstratie meegemaakt waar ik in de verdrukking kwam. Een keer met Koninginnedag (wat altijd feestelijk is) dat TMF verkeerd neergezet was alhier voor wat jaren terug op een doodlopend punt, was echt een gevaarlijke en bedreigende situatie, toen dreigden mensen in de verdrukking te komen. Het jaar daarop was er weer over nagedacht. Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Wat die Koninginnedag betreft bedenk ik opeens dat deze verdrukking kwam door verkeerde planning, iets wat je in ongeorganiseerde landen waar doden vallen ook steeds ziet. Als er in het geval wat ik meegemaakt heb paniek was uitgebroken hadden er hier toen ook doden gevallen, daar ben ik zeker van.