De tijd is rijp!

  • De Bie

    O gelukkig (google maar ven dan kun je lachen). Ja, dan snap ik wat je bedoeld. Wel even nog een opbouwende aanmerkende noot over deze theorie. Ik voorzie, met open grenzen en internationalisering (globali..), een verschijnsel waarbij deze beide groepen zich tezamen voegen omdat het besef daar is dat een derde groep (wat voor kleur..eh blauw, nee roze, nee..) de beide tegenelkaar uitgespeeld heeft. Ken je dit verschijnsel? Je kijkt een talkshow op televisie waarbij een sociaal dilemma aangekaart wordt. Vantevoren is de zaal gecast op voor en tegenstander. Dit is de reden waarom ik regelmatig dromen met gniffelende talkshowhosts heb. Goed, de beide groepen op nationaal niveau kunnen dus versmelten omdat ze strijden over het beide onderwerp. Voor en tegenstanders van iets hebben namelijk dat iets gemeen. Die die het een reet roest, de ongeinteresseerde, is de problemant. Net als in de politiek. Als steeds minder mensen in politiek geinterresseerd zijn, dus onder de minderheidsgrens van 50% zakt, hou je dus een klein groepje over die belangenbehartigen voor een minderheid, dan kun je beter de koppen maar bij elkaar gaan steken. Haat en liefde bleek namelijk heel dicht bij elkaar te liggen, namelijk de geintersseerdheid in het subject. Deze paralelle ontwikkeling in gezondheidszorg, psychologie, verzekering, sociale leven, blub alles, gaat nu gaan binnenkort. Je hoeft er niet aan mee toe doen want het toch allemaal vrijzinloos het bierkaai gevecht, maar als je er lol in hebt, toe maar dan.

  • Hyperactief

    Ik begrijp wat je bedoeld De Bie, en dit : “Waarom NESARA de brug is tussen de Aarde haar oude verleden en de toekomst.” www.nesara.be/

    Is een interessante site, ook dat van de 9/ 11 theorie wat ik overigens al kon staat mooi omschreven. Waar twee partijen een blijvend conflict uitvechten, daar zit in zowel het klein als het groot altijd een derde “verborgen” partij achter. Heb de vorige 2 berichten laten verwijderen, omdat er iets fout ging met de link, hopelijk is het nu wel goed. Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Gedwongen institutionele heeft dat voordeel dat je tenminste rustig gek kunt worden en dan potseling ontwaakt in een bosrijke omgeving en je lekker veel fruitcocktails krijgt van zustertjes in witte jurkjes. Aldus: De Bie.

    Bij dit stukje moest ik eerst even denken aan de “carreer killers”, psychiatrische methodes waar terroristen ook hun verborgen boodschappen mee voor krijgen geprogrammeerd, de brief op het lijf van Theo v Gogh over “de tuin” verwees ook naar zo'n techniek.:( Maar dit bedoelde je anders. Groetjes v Hyperactief:)

  • DRE

    Vreselijk bedankt voor de Nesara info, past in mijn straatje. Verzamel deze zoort info sinds jaren. Als de Amerikaanse bevolking er eindelijk achter komt wie Bush en Cheny zijn worden ze aan de hoogste boom opgeknoopt, maaaar de tijd is nog niet rijp.

  • Hyperactief

    Geen dank DRE, eigenlijk moet je De Bie bedanken, die bracht me daar naar toe.;) En wat betreft dat laatste, daar zou je wel eens helemaal gelijk mee kunnen hebben, geldt overigens wel in meer landen…. Groetjes v Hyperactief

    DRE schreef:

    >

    > Vreselijk bedankt voor de Nesara info, past in mijn

    > straatje. Verzamel deze zoort info sinds jaren. Als de

    > Amerikaanse bevolking er eindelijk achter komt wie Bush en

    > Cheny zijn worden ze aan de hoogste boom opgeknoopt, maaaar

    > de tijd is nog niet rijp.