Allochtonen genetisch anders ???

  • Ellen XL

    Ach ik houd wel van een expirimentje.

    In Amerika zijn ze druk met genetisch manipulatie van de sprinkhanensoort die in Afrika de boel plat vreet. Dan manipuleren ze hem zo dat ze niet meer uitzwermen.

    Dat scheelt toch voor veel mensen de hongerdood? Waar ben je nou zo bang voor?

    Er is toch een vooruitgang? We kunnen nou eenmaal niet meer terug naar Adam en Eva in het paradijs.

    En toegeven dat mensen van een ander ras mischien genetisch anders in mekaar zit dat zegt toch niet dat die mensen daarom minder zijn?

    Ik zie echt het probleem niet hoor!

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Hoi Hyper, ik ben bang dat we nu even de weg kwijt zijn, tenminste wat mij betreft wel.

    Ik bedoelde dat mensen van een ander ras misschien minder last van ADHD hebben. (naar aanleiding van een opmerking van Just me Thea, die ze net weer recht gezet heeft) Aldus: Ellen XL.

    Hoi Ellen, dat had ik meegekregen, maar hieronder duidelijkheid.

    Bedoel jij nou dat de mensheid in het algemeen… in de ontmenselijkte overhaaste tijd enz. enz. meer adhd krijgt?

    Daar had ik het dus niet over… hoewel het een discussiepunt zou kunnen zijn;) Aldus: Ellen XL.

    Nee dat bedoelde ik niet, het percentage is werelwijd vrij gelijk van wat er bekend is over een “moeilijk temperament” (zo benoem ik het, daar het zo ligt) Het zijn de eersten die massaal uitvallen, daarna komern de iets minder moeilijke etc. Vandaar de verklaring van sommigen dat het een “modeverschijnsel” is, is het niet, maar de moeilijksten lopen het eerste vast in een wereld waarvan de gehele machine langzaam maar zeker vast loopt op velerlei gebied. Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Nu kun je weer slapen.:D

  • Hyperactief

    Ik weet zeker dat jij niet van oorlog experimentjes houd Ellen, kijk naar de geschiedenis, kijk wat er voor lijntjes uitgezet zijn die na de oorlog gewoon weer opgepakt zijn etc. Allemaal onder de noemer verbetering, net als onder de noemer terreur nu de privacy van mensen voor onze veiligheid opgeofferd wordt, maar die goedgelovigheid komt de slapenden in deze maatschappij vroeg of laat heel duur te staan, is een kwestie van tijd…… Meer macht en minder democratische controle gaatr absoluut niet samen !!! Mensen/ dieren en gewassen moet je niet aan knoeien, de mens pakt van de natuur, en de natuur pakt keihard terug…. Groetjes v Hyperactief

  • Mitchie

    Psychiatrische Medicatie is zowieso zeer slecht voor het lichaam, het is giftig en verlamd de geest.

    Zo heeft Anti Psychoticum bijv. enkel de functie om te beperken. Het uitschakelen van het denkvermogen. Het brengt onherstelbare schade aan aan de hersenen.

    Met vriendelijke groet,

    Mitch Plat

  • Alkien

    maar die goedgelovigheid komt de slapenden in deze maatschappij vroeg of laat heel duur te staan Aldus Hyper.

    En dat zijn er meer dan menigeen zal vermoeden.:(

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Klopt helemaal Mitchie, is chemische lobotemie die blijvende schade veroorzaakt. Groetjes v Hyperactief

    Mitchie schreef:

    >

    > Psychiatrische Medicatie is zowieso zeer slecht voor het

    > lichaam, het is giftig en verlamd de geest.

    >

    > Zo heeft Anti Psychoticum bijv. enkel de functie om te

    > beperken. Het uitschakelen van het denkvermogen. Het brengt

    > onherstelbare schade aan aan de hersenen.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    > Mitch Plat

    >

  • azalaia

    Allochtonen???????? welke allochtonen dan….. ik ben ook allochtoon van oorsprong, kom uit een ver verleden uit Pruisen richting Oekraïne, maar hier geloof ik niet in.

    Ik weet alleen dat negroïde mensen vaker cikkelcelanemie hebben t.o.v. ‘blanken’.

    Maar of dit iets met hun genen te maken heeft, genetisch bepaald, dat zou ik dan eens moeten gaan opzoeken.

    Groeten van azalaia.

  • Alkien

    Dat is het nu precies azalaia, “sommigen” schijnen te denken dat een allochtoon anders in elkaar zit dan een niet allochtoon.

    Dan kun je ook nog wedijveren over blank/ niet blank, indiaan/ niet indiaan, mongool/ niet mongool.

    Ik vind het zelf TE ver gaan.

    Je bent mens. En daar gaat het in mijn ogen om. Als iemand per ongeluk anders reageert op een medicijn, dan kan dat ook mijn buurman zijn, of mijn broer, mijn moeder, mijn kind etc. etc.

    Ik zie er dus zelf helemaal niets in.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Allochtonen???????? welke allochtonen dan….. ik ben ook allochtoon van oorsprong, kom uit een ver verleden uit Pruisen richting Oekraïne, maar hier geloof ik niet in. Aldus: azalaia.

    Hoi azalaia, in het stuk van Psy ging het voornamelijk over kleurlingen, en ik krijg daar een hele vieze smaak bij in mijn mond, A omdat “stoornissen”/ classificaties GEEN ziekten zijn, en het dus zo onetisch als wat is om daar chemische lobotomie op voor te schrijven, B omdat psychiatrische medicatie ook grote verschillen in “aanslaan” laten zien bij autochtonen en dit maar even voor het gemak weggelaten wordt, en C omdat de geschiedenis aangaande rassentheoriëen ronduit misselijkmakend is.

    Ik weet alleen dat negroïde mensen vaker cikkelcelanemie hebben t.o.v. ‘blanken’. Aldus: azalaia.

    Wat dit ook wezen mogen, voor classificaties behoord geen gedragsveranderende medicatie ingezet te worden die meer schaad dan baadt.

    Maar of dit iets met hun genen te maken heeft, genetisch bepaald, dat zou ik dan eens moeten gaan opzoeken. Aldus: azalaia.

    Geen mens is genetisch hetzelfde, een mens is een mens, ongeacht kleur/ ras/ afkomst etc. etc. Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Misschien wist je het niet, maar er bestaan menselijke rassen op de aarde die nog niet ontdekt zijn. Blijf zoeken, en..Er bestaan ook vogeltjes waarbij we er maar niet in slagen ze genetisch te onderzoeken omdat ze steeds wegvliegen. Binnenkort liggen er twee soorten risperdal in uw geestelijke supermarkt, een in swart doosie (nie blank) en een in wit (nie swart). Waarschijnlijk heeft eminem het verkeerde doosje geslikt. Om weer even twee threads aan el kaar te knopen. WO2 heeft u geleerd dat alle mensen van organenopbouw gelijk zijn en daarom hetzelfde (on)recht moeten ervaren. Goed opgelet. Stort je wereld in nu je ontdekt dat je leven niet maakbaar blijkt zoals beloofd? Fijn dat je dan altijd nog kan terug grijpen op genetisch geerfde info.