Allochtonen???????? welke allochtonen dan….. ik ben ook allochtoon van oorsprong, kom uit een ver verleden uit Pruisen richting Oekraïne, maar hier geloof ik niet in. Aldus: azalaia.
Hoi azalaia, in het stuk van Psy ging het voornamelijk over kleurlingen, en ik krijg daar een hele vieze smaak bij in mijn mond, A omdat “stoornissen”/ classificaties GEEN ziekten zijn, en het dus zo onetisch als wat is om daar chemische lobotomie op voor te schrijven, B omdat psychiatrische medicatie ook grote verschillen in “aanslaan” laten zien bij autochtonen en dit maar even voor het gemak weggelaten wordt, en C omdat de geschiedenis aangaande rassentheoriëen ronduit misselijkmakend is.
Ik weet alleen dat negroïde mensen vaker cikkelcelanemie hebben t.o.v. ‘blanken’. Aldus: azalaia.
Wat dit ook wezen mogen, voor classificaties behoord geen gedragsveranderende medicatie ingezet te worden die meer schaad dan baadt.
Maar of dit iets met hun genen te maken heeft, genetisch bepaald, dat zou ik dan eens moeten gaan opzoeken. Aldus: azalaia.
Geen mens is genetisch hetzelfde, een mens is een mens, ongeacht kleur/ ras/ afkomst etc. etc. Groetjes v Hyperactief