Discussie: Bestaat Geestelijke Ziekte

  • Hyperactief

    Klopt Caroline, ik vindt het misdadig zulke “artsen” Groetjes v Hyperactief

  • Mitchie

    “Nog niet zo lang geleden dacht ook iemand dit over de mail te kunnen flikken, totdat we de bewijzen naar de provider stuurden en binnen 24 uur die account door de provider opgeheven werd.”

    Bij Planet Internet zitten (niet al te grote) spammers wel veilig. ;)

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Alkien

    Caroline, ze wilde mij kind Risperdal geven. Ik vind het vreselijk laag bij de grond, om kinderen dit soort rommel te geven. Een volwassene kan zelf beslissen, maar een kind dus niet.

    Daarom zal ik nooit toestaan dat ze mijn kinderen aan die rommel zetten.

    Groet,

    Alkien.

  • Mitchie

    Gebeurt het bij kinderen nooit onder dwang?

    Bij volwassenen dus wel…

    Mitch

  • Caroline

    Dat is natuurlijk helemaal je recht, niks mis mee. Mijn ervaring is dat als ouders dat niet willen het dan ook gewoon klaar is (en niet de behandeling hoor ;-))

    Risperdal is overigens een antipsychoticum en geen antidepressiva. Persoonlijk vind ik het voorstel niet laag bij de grond, mits je daar vervolgens als ouder niet mee in de hoek geplaatst wordt van “ongeschikte ouder” met alle ellende van dien.

    Veel sterkte met je zoontje.

  • Hyperactief

    Gebeurt het bij kinderen nooit onder dwang?

    Bij volwassenen dus wel… Aldus: Mitchie.

    Hoi Mitchie, helaas worden veel kinderen ook onder een vorm van “dwang” aan de medicatie gezet. In het geval dat jeugdzorg gaat dreigen met OTS en/ of UHP dan gaan veel mensen vrijwillig verplicht overstag.:(:(:( En toch kreeg deze instantie er voor de zoveelste keer weer geld (130 miljoen Euro) bij.:(:(:( Het wordt tijd dat er in een nieuw kabinet mensen met kl.o.ten komen die de jeugdzorg/ psychiatrie etc. etc. ontmantelen en opnieuw opbouwen, waardoor er met veel minder geld kinderen echt geholpen kunnen worden……. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    AP of AD, het scheelt maar één lettertje Caroline, maar het blijft zooi.;) Zie voor dwang mijn antwoordt aan Mitchie van 20:16 uur. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Je hebt gelijk. Als “mamma” niet meewerkt wordt het kind daarvoor aangepakt. En van school verwijderd.

    Dan kunnen ze ineens niets meer doen.:(

    Maar moet er iets aan “mamma” gedaan worden.

    Mams moet vervolgens naar een andere school uitkijken, maar wel eentje met de “psych” erop, anders volgt wat jij zei………:Jeugdzorg ……

    Dat heb ik dan gelukkig mee, dat ik daar mijn ervaringen mee heb, en mijn org.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Precies, dat zeg ik GAMMA.:D Groetjes v Hyperactief;)