Alles en iedereen hetzelfde - alles grijs

  • De Bie

    O prachtig, bedankt! Als je daar woont dan ga je na verloop van tijd vanzelf in buitenaards leven geloven. Ik heb ook op funda.nl gekeken en de obrechtstraat bevalt me zeer. Hier heb je een flat voor 155duz euro. Heeft het lot je hier gebracht dan rest je maar een ding, verkopen voor de vastgoedkollaps.

  • Hyperactief

    Ga je maar eens verdiepen in de winkelketens die in die eenheidsworsten gevestigd zijn Ellen dan kom je vaak bij twee multinationals uit, ook al lijken al die verschillende namen in de nieuwbouwcentra's vaak verschillende ondernemers, bij de één kom je uit bij die grootgrutter die op de “kleintjes” let, en de ander is vaak het Vendex concern. De politiek daar geef ik je weinig kans, die hebben vaak het geld verbrast, en dan willen ze wat, en dan moeten ze op hangende pootjes de multinationals toelaten, waarbij plaatselijke middenstanders vaak uitgerookt worden, welkom in de wereld van de miljardairs die ook niet te beroerd zijn om produktie van alhier naar lage lonen te verplaatsen….:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    welkom in de wereld van de miljardairs die ook niet te beroerd zijn om produktie van alhier naar lage lonen te verplaatsen…. :(

    Moet lage lonen landen zijn.;) Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Haha van de lonen hier word je ook grijs :(

    Groetjes van Ellen :Z

  • Ellen XL

    De Obrechtstraat!

    Dat is vlakbij waar ik woon, aan de andere kant van de A28, dus niet in de Bronx. Ik hoor ze hier wel heien. Al de grijze palen de grond in stampen.

    Van dat buitenaardse leven klopt helemaal, dat ruimtevaartuig hing achter die bewuste flat, in de Gombertstraat ter hoogte van de 3de etage.

    Dus een goede inverstering, je kan zo opstappen.

    Als je komt geef even een seintje, dan leid ik je rond.

    GRTZ LLXL

  • De Bie

    Dat vind ik een uiterst beleefd aanbod! Daar ga ik vast op terugkomen binnenkort..

  • Ellen XL

    :D:D Wordt leuk!

  • Hyperactief

    Ja van de hoogte val je zo en zo in slaap Ellen.;) Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Is die wijk vlak bij het HvB in Zwolle Ellen, ik kwam daar wekelijks…. Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Nee het HvB is aan de andere kant van Zwolle, in the middle of nowhere! Ik kan me voorstellen dat je daar aan denkt, want dat is ook nogal een desolaat landschap.

    Groetjes Ellen