Alles en iedereen hetzelfde - alles grijs

  • Ellen XL

    Waar het HvB staat dat is Zwolle-Zuid en de Holtenbronx is in Zwolle-Noord.

    Maar in Zuid is ook zo'n eenheidsworst-winkelcentrum, net als in Stadshagen.

    Alleen in Stadshagen (ook noord) hebben ze een “stadsstrandje” aan een afgraving gemaakt. Dat is wel leuk als je daar een flatje hebt en je kijkt er op uit.

    In het winkelcentrum van Stadshagen hebben ze een parkeergarage waar de jeugd heerlijk doorheen kan skaten (wat niet eens mag!), maar verder net zo grijz.

    Grtjes Ellen

  • Hyperactief

    Precies ellen, daarom dacht ik daar ook aan, alles grijs en grauw en i.d.d. zo'n eenheidsworst winkelcentrum. Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Ja er ging bij mij ook ineens een lichtje op, als je dat gezien hebt, zag je alles! :D:D

    Grtz Ellen

  • Hyperactief

    :D:D:D Met recht alles..;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Ha!Ha! Jij zit er ook snel bovenop! Echt hyper hoor…

    Ik zat net te lezen over die doosies van De Bie (swart doosie, nie wit en wit doosie, nie swart) Echt scherp van hem opgemerkt!

    Daar zit ik dan met die grijze massa zo'n beetje tussen in…

    :D:D:D Grtz LL XL :)

  • Hyperactief

    Ha!Ha! Jij zit er ook snel bovenop! Echt hyper hoor… Aldus: Ellen XL.

    Dat was stom toeval Ellen, ik heb het grootste gedeelte van de avond zitten lezen, uiteindelijk de boektip uitgetypt van Slikken en toen ging ik ff verder neuzen, en dat jij er ook net op zat is toeval.:D

    Ik zat net te lezen over die doosies van De Bie (swart doosie, nie wit en wit doosie, nie swart) Echt scherp van hem opgemerkt!

    Daar zit ik dan met die grijze massa zo'n beetje tussen in…

    :D:D:D Aldus: ellen XL.

    Jij bent dus een grijze doos ala nieuwe winkelcentra's.:D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

  • Ellen XL

    = een beetje een gewaagde opmerking dat laatste:D

  • Hyperactief

    Geintje.;) Groetjes v Hyperactief:D

    Ellen XL schreef:

    >

    > = een beetje een gewaagde opmerking dat laatste:D

  • Alkien

    Oh…..:D

  • Alkien

    Mijn vriendje, ken hem al wat langer :D