geen lichaam, wel geest...

  • Ellen XL

    Ffff… je hebt helemaal gelijk, maar het is wel moeilijk in deze wereld als je eenmaal depressief bent, om er weer van af te komen.

    Groetjes Ellen

  • azalaia

    Ik heb ook geen moeite om in deze wereld agressief te worden, lees: www.detelegraaf.nl over doodknuppelen van weerloze hondjes in china.

    Onvoorstelbaar!

    Groeten van azalaia.

    Ellen XL schreef:

    >

    > Ffff… je hebt helemaal gelijk, maar het is wel moeilijk in

    > deze wereld als je eenmaal depressief bent, om er weer van af

    > te komen.

    >

    > Groetjes Ellen

  • azalaia

    www.detelegraaf.nl en dan "Wat U zegt……….

    azalaia.

  • Ellen XL

    Nou een psych heeft me wel eens verteld dat je depressief wordt van ingehouden agressie. Dus laat je gaan, het is lente! Maar niet met de stoel tegen de muur gooien he :D Groetjez Ellen

  • azalaia

    Hahaha, nee hoor, ik heb best wel agressie IN mij, maar daar blijft het dan ook zitten, meestal……….. tot zojuist:.

    Ben net terug van AH en ik zag een moeder van een jaar of 25 leren aan haar kind van anderhalf, hoe je het beste naar duiven kunt schoppen door het haar kind voor te doen en het kind deed dit uiteraard na.

    Ik kon mij dus niet meer inhouden, dat snap je zeker wel, was toch al geïrriteerd n.a.v. dat krantenartikel, dus ging ik m'n gang.

    Die moeder werd op haar beurt agressief tegen mij, welk lef ik had me met haar zaken te bemoeien.

    Nou, dan ben je nog niet klaar met mij…..:D:D:D.

    Het bleef bij woorden, maar in feite had ik dit kind willen leren hoe ze het beste haar de moeder kon schoppen, door dit even pijnlijk voor te doen…..

    En dat deed ik dus niet, vanzelfsprekend.

    Groeten van azalaia.

    Ellen XL schreef:

    >

    > Nou een psych heeft me wel eens verteld dat je depressief

    > wordt van ingehouden agressie. Dus laat je gaan, het is

    > lente! Maar niet met de stoel tegen de muur gooien he :D

    > Groetjez Ellen