man en terreur

  • DRE

    Even terzijde, ik heb sinds kort een Boston Terrier pup, wat een inteligente knoepert. Ik ben er helaas van overtuigt dat het woord terrorist van Terrier is afgelijd. Zomaar, wou ik even kwijt. :D

  • azalaia

    Terriër, terreur……. de woorden lijken op elkaar.

    Dit soort honden zijn lekker ruig af en toe, recht door zee, heerlijk dieren.

    Je zal je pup nog wel leren kennen haha……

    Ook een kraai kan een terrorist zijn, die kunnen het hebben gemunt op wandelaars die ze aanvallen, of kinderen die niet meer veilig zijn omdat ze steeds aanvallende bewegingen maken of echt tot de aanval overgaan.

    Groeten van azalaia.

    DRE schreef:

    >

    > Even terzijde, ik heb sinds kort een Boston Terrier pup, wat

    > een inteligente knoepert. Ik ben er helaas van overtuigt dat

    > het woord terrorist van Terrier is afgelijd. Zomaar, wou ik

    > even kwijt. :D

  • Hyperactief

    Aan iedereen,

    Zeer veel mannen zitten toch onder de pantoffel. Wat is dat dan? terreur in het klein? Aldus: Frans.

    Hoi Frans, dan behoor ik tot de weinigen, ik heb nooit onder de pantoffel gezeten en zal er nooit onder zitten.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    Geldt ook voor mij al ben ik dan een vrouw. Ik heb lang genoeg in glazen huisjes moeten leven. En moeten dansen naar de pijpen van voor mij laag bij de grondse mannen met losse handjes.

    Groetjes,

    Alkien. :)

  • Alkien

    By the way…..ik draag geen pantoffels, vind ik oubollig….:D:D:D

  • azalaia

    En dan ik……. ik en pantoffels….. haha :D, als ze niet erg oppassen dan mep ik daar mee :D:D:D

    Groeten van azalaia.

  • Alkien

    :D:D:D

  • Ellen XL

    Okee Hyper, dat zou jammer zijn, laten we een strakke lijn aanhouden…

    Dat van die pantoffels snap ik niet, onder de pantoffel? Bedoelen ze pantoffelhelden?

    Ik heb altijd van die grote roze pluizige pantoffels in huis aan en was ze een keer vergeten uit te trekken toen ik op mijn snelle airodynamische racefiets ging rijden.

    Maar wat moeten die mannen daar nou onder kruipen, hebben ze niks beters te doen? Groetjes Ellen

  • Alkien

    Onder de plak zitten Ellen. Dat is hetzelfde als de pantoffel. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • azalaia

    Of onder de duim……eerlijk gezegd had ik nog nooit gehoord van ‘'onder de pantoffel zitten’', maar wist gelijk wat er mee werd bedoeld :D

    Groeten van azalaia.