Dat is minder joost, ik hoop dat de dader er flink voor gaat brommen ook al maakt dat het geleden leed nooit goed. Groetjes v Hyperactief
Hmmm. Ik dacht ooit in een serieus boek te hebben gelezen dat het door de Nazi,s was uitgevonden. Misschien hebben ze op de albestaande formule verder geborduurd in een poging waarheidsserum te ontdekken. Aldus: Fred.
Hoi Fred, dat van 1900 heb ik niet uit eigen bronnen, ik heb mijn eigen bronnen er wel op nageslagen, maar kan het niet uit die tijd terug vinden, ook niet onder de stof naam. Ben je toevallig niet met Methadon in de war, want dat komt daar wel vandaan ??? Dat er verder mee geëxperimenteerd is zoals met zoveel middelen dat bestrijd ik zeker niet. Groetjes v Hyperactief
Oké Fred, ik zal hier bij anderen nog eens een balletje over opgooien of die zich erin verdiept hebben en of ik dan meer kan ophelderen, die twee passages waarvan één uit dat boek en de andere met bron kan ik voor in staan, dat van dat jaar had ik van deze site: http://www.hulpgids.nl/ziektebeelden/verslaving/xtc.htm Maar weet niet of deze info zuiver is, daar ik het zelf niet kan controleren. Wordt vervolgt. Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?