Dit is nauwelijks te geloven op scholen !!!

  • De Bie

    Is het niet fijn een bestemming te hebben? We zijn allen uitverkoren. En, nog even dit.. is het in jouw utopia dan nog leuker dan dit hier, op het moment? De mens moet nou eenmaal een beetje bijgestuurd worden zo nu en dan, net zoals met de konijntjes die maken ook alleen maar de dijken stuk.

  • Hyperactief

    Wat is dit nou voor onzin ??

    Ik zie de hoge pieten er overigens wel toe in staat .. maar … om nu te beweren dat dit de volgende stap is vindt ik wel wat ver gaan. Aldus: Fred.

    Beste Fred, als je de geschiedenis volgt, dan had je kunnen weten wat Frans zegt dat dit klopt. De vijfde collonne is al heel lang actief, scien fiction, nee helaas werkelijkheid.:( Er zijn hele smerige zaken gaande, lees het uit het Russisch vertaalde boekje uit de Russische psychiatrie uit de 50er jaren nog maar eens, en verander Communisme in Neo-Liberalisme. En volg wat lijntjes waar bepaalde psychiaters op wereldnivo terechtgekomen zijn. Op: http://www.psychopolitiek.nl/ kun je de wordbestanden lezen, en bedenk waar we nu zijn… Groetjes v Hyperactief

  • Fred

    Alkien schreef:

    >

    > Ik ben het met je eens Frans.

    >

    > Chips liggen al klaar om uitgetest te worden.

    Dit meen je toch niet, neem ik aan ?

    Groet Fred

  • Hyperactief

    Ik weet het Frans, ik kan het niet genoeg van de daken blijven schreeuwen, dit is al zo lang geleden ingezet, en gaat zo verschrikkelijk gehaaid, dat is het gevaarlijke ervan, net als voor de W.O.II hebben een hele boel mensen niet in de gaten dat de valkuilen van toen nog steeds verder gegraven worden…:( Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Precies Hyper. voor mijn gevoel zijn er nog TE weinig mensen die in kunnen of willen zien waar we zitten.

    Door wat jij aangeeft te lezen zouden heel wat meer oogjes open kunnen gaan.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Alkien

    Ja nou en of ik dat meen.

    Nog niet zo lang geleden heeft er zelfs een heel stuk over in de Panorama gestaan.

    Ze wilden de chips uittesten naar ik meen op Groningse politiemensen.

    Moicht ik het mis hebben zal Hyper me wel verbeteren. Maar ik weet zeker dat de chips er al zijn. :(

    Groet,

    alkien.

  • Hyperactief

    Helaas klopt het wat Alkien zegt Fred, in Amerika worden ze al in sommige uitgaanscentra als controle middel om binnen te komen gebruikt. De chip is ter grote van een erwt en kan onder je spierweefsel ingespoten worden, controle via een scanapparaat zoals in de winkel…. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Klopt Alkien, er kan een paar regels data op, en de kosten zijn bijzonder laag. Groetjes v Hyperactief

    P.S.: De Groningse politie zou hem aan de koppel gaan dragen als proef om agenten effectief in te kunnen zetten, of dat project inmiddels al draait weet ik niet.

  • Alkien

    Helaas ook nooit meer iets van vernomen. :(

    Groetjes,

    Alkien.

  • Fred

    Hmmm. Bizar.