Dit is nauwelijks te geloven op scholen !!!

  • Hyperactief

    Als ik moet kiezen tussen de bestemming psychiatrie of konijn wezen, dan kies ik voor het laatste, wel ver weg van de mensen met kerst.;) Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Maar het nadenken waard Fred. Een gewaarschuwd mens telt immers voor 2 ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Het beloofde stuk was weer erg interessant. Ik houd erg van dat soort stukken!

    “Het bouwen van een krankzinnigengesticht kost 6 miljoen DM . Hoeveel wooneenheden van 15.000 DM per stuk kunnen er worden gebouwd voor het geld dat wordt uitgegeven aan een krankzinnigengesticht?”

    Dat soort foute stellingen doet me denken aan ultra rechtse partijen die met dergelijke rekensommetjes de massa proberen op te jutten tegen Turken en Marokanen. Zouden die partijen dat stomweg hebben overgenomen van de Nazi's

    Groetjes Ellen

  • De Bie

    Laat mij nou even advocaat van de duivel spelen, en laat je relativerende smilies eens achterwege bij je reaktie. Genocide via psychiatrie is toch veel menselijker dan een enkele reis siberie?

  • Hyperactief

    Het beloofde stuk was weer erg interessant. Ik houd erg van dat soort stukken!

    “Het bouwen van een krankzinnigengesticht kost 6 miljoen DM . Hoeveel wooneenheden van 15.000 DM per stuk kunnen er worden gebouwd voor het geld dat wordt uitgegeven aan een krankzinnigengesticht?”

    Dat soort foute stellingen doet me denken aan ultra rechtse partijen die met dergelijke rekensommetjes de massa proberen op te jutten tegen Turken en Marokanen. Zouden die partijen dat stomweg hebben overgenomen van de Nazi's Aldus: Ellen XL.

    Hoi Ellen, wat ik altijd begrepen heb wordt er i.d.d. propagandamateriaal uit die tijd gebruikt, maar vergis je niet in de psychiatrie, de eugenetica komt daar ook vandaan, en is nog springlevend.:( Ook dat hele gebeuren komt uit dezelfde denktanken van alle andere s.h.i.t. Met zoveel mogelijk chaos, hoopt men te bereiken dat de vijfde collonne zijn werk uit kan blijven voeren. Links en Rechts worden alleen misbruikt als pionnetjes, want zolang je mensen tegen elkaar uitspeeld zonder dat ze dat zelf in de gaten hebben, kunnen ze ongestoord met de verborgen agenda doorgaan. En denk niet met “de” psychiatrie dat iedereen verrot is, want dat is niet zo, de gevaarlijkste zijn de psycopoliticussen die er tussen zitten, de meesten weten van niets, dat maakt het zo gevaarlijk. Maar er volgen nog wel meer interessante stukken de komende tijd. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Ik vindt het allebei onmenselijk De Bie, ik moet niets van die pseudowetenschappers hebben. Groetjes v Hyperactief:(

    De Bie schreef:

    >

    > Laat mij nou even advocaat van de duivel spelen, en laat je

    > relativerende smilies eens achterwege bij je reaktie.

    > Genocide via psychiatrie is toch veel menselijker dan een

    > enkele reis siberie?

  • Ellen XL

    Psychopoliticus - dat wordt een nieuw meditatieonderwerp voor mij om wat verloren minuutjes op te vullen de komende tijd :D

    Wat betreft de toekomstige interessante stukken, ik kijk er naar uit!

    Doe echter gerust rustig aan want ik ben een schorpioen, dus die kauwen nogal lang na als ze een lekker hapje hebben gevonden… :D

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Psychopoliticus - dat wordt een nieuw meditatieonderwerp voor mij om wat verloren minuutjes op te vullen de komende tijd :D Aldus: Ellen XL.

    Helaas is het alleen echt bloedserieus Ellen, en ik denk als je het gelezen heb dat je precies begrijpt wat ik bedoel.

    Wat betreft de toekomstige interessante stukken, ik kijk er naar uit!

    Doe echter gerust rustig aan want ik ben een schorpioen, dus die kauwen nogal lang na als ze een lekker hapje hebben gevonden… Aldus: Ellen XL.

    :D:D:D Er zijn nog zat goede stukken, en er lopen ook heel wat zaken waar misschien weer nieuws uit te vermelden valt.;) Groetjes v Hyperactief:)