Huishoudelijk probleem..

  • De Bie

    Het geluid is daar niet hard genoeg voor. Als ik mijn vingers in mijn oren doe hoor ik slechts mijn hoofd brommen. Het is een heel zachte brom met regelmatig een korte onderbreking. Het zwabberd ook lichtelijk beetje naar boven en naar onderen. Dit kan ik ook zelf beinvloeden als ik mijn hoofd draai of schud. Gr tr.

  • Ellen XL

    Nooit van aardstraal gehoord? Das heel iets normaals hoor, daar komen allemaal mieren op af en de kat gaat er op liggen.

    Het is een serieuse topic. Zie je een lachebekje? Ik niet!

    Groetjes Ellen

  • De Bie

    Ja, de s was weggefloept. Het was niet de bedoeling je uit de slaap te houden. Maar toch goed dat je verder geresearched hebt, fred. Ik denk dat het nesaraproject een internetfraude is. Net zoiets als die mail waarbij een nigeriaan je vraagt om een donatie omdat hij zijn bankrekening met miljoenen erop niet gebruiken kan, als je dan betaald dan krijg je later een supergift als dank, zegt ie..Die mail heeft ook iedereen wel een keer ontvangen. Sinds enkele weken vraagt nesara ook om financiele giften en dat wat ze vragen liegt er niet om, onder de 10000 zijn ze niet eens bereid wat aan te nemen. Afwachten waar het heen zal gaan. Wel snap ik niet waarom enkele voor serieus bekend staande instanties er ook meemeegaan? Afwachten. Ik denk dat er veel staat te gebeuren de komende 3 jaren, algemeen, ook buiten dit.

  • azalaia

    Tuurlijk wel Ellen, wist ook dat hij die S was vergeten haha.

    Groeten van azalaia.

    Ellen XL schreef:

    >

    > Nooit van aardstraal gehoord? Das heel iets normaals hoor,

    > daar komen allemaal mieren op af en de kat gaat er op liggen.

    > Het is een serieuse topic. Zie je een lachebekje? Ik niet!

    > Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Misschien heeft de geheime dienst wel een zendertje bij de tandarts in laten brengen De Bie.;):D FF serieus, Ellen heeft je al diverse opties gegeven, als aanvulling hierop je kunt het laten meten, de kans op zo'n mast in de buurt is heel groot, ook van C2000 van de politie zijn er veel masten bij geplaatst. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Fred

    Ik werd er op slag door geobserdeerd. Hoewel ik al vlot tot dezelfde conclusie als jij kwam, namelijk een grap en/of internetfraude heeft dit Nesara verhaal iets buitengewoons.

    Ondanks dat iedereen weet dat hetgeen nu vermeldt wordt niet klopt, zou dit bij voldoende aandacht een soort zelfvervullende profetie kunnen worden.

  • Hyperactief

    Met dat geld storten zullen er weer zat intrappen Fred, maar vertrouw jij niets van de info (op het geld storten na) die daar op staat, en zo nee, waarom niet ??? Groetjes v Hyperactief

  • Fred

    Hyperactief schreef:

    >

    > Met dat geld storten zullen er weer zat intrappen Fred, maar

    > vertrouw jij niets van de info (op het geld storten na) die

    > daar op staat, en zo nee, waarom niet ??? Groetjes v

    > Hyperactief

    De info over Nesara? Het onmiddelijk uitroepen van wereldvrede, etc.,

    het onmiddelijk aftreden van de huidige zittende US president, etc. etc.

    Dat komt me op dit moment behoorlijk ongeloofwaardig over.

    Met de nadruk op “op dit moment” !!

    Het verhaal is zo ongewoon en het heeft blijkbaar inmiddels zoveel mensen bereikt dat er groepen kunnen zijn die menen er voordeel uit te kunnen halen.

    Dat kunnen politieke groepen zijn om hun tegenstanders te dwarsbomen.

    Maar er kunnen ook (b.v. vredelievende) groepen zijn die de publiciteit gebruiken om bepaalde onderdelen van dit verhaal daadwerkelijk te realiseren.

    Of Clinton zo,n wet al heeft ondertekend is niet relevant. Dat kan achteraf aangepast worden.

    Het is zoals met die chips. Ooit heeft een of ander figuur met een behoorlijke fantasie dit bedacht. In den beginne werd dat door niemand serieus genomen.

    Nu beweer jij dat er nu toch plannen zijn om dit science fiction verhaal te realiseren.

    Een soort bizarre kringloop. Ik hoop je een beetje begrijpt wat ik bedoel. :)

    Mijn Nederlands is van laag nivo en ik weet een dergelijke ingewikkelde theorie niet zo ff uit te leggen.

    Groeten Fred

  • Hyperactief

    Ik kom er morgen op terug Fred, ga nu mijn mandje opzoeken, weltruste.:Z Groetjes v Hyperactief;)