Huishoudelijk probleem..

  • Hyperactief

    De info over Nesara? Het onmiddelijk uitroepen van wereldvrede, etc.,

    het onmiddelijk aftreden van de huidige zittende US president, etc. etc.

    Dat komt me op dit moment behoorlijk ongeloofwaardig over.

    Met de nadruk op “op dit moment” !! Aldus: Fred.

    Dat begrijp ik Fred, ik denk als het volk beseft hoe ze in de zeik genomen zijn er eerst een binnenlandse oorlog uitbreekt en Bush en de zijnen gelyncht wordt.

    Het verhaal is zo ongewoon en het heeft blijkbaar inmiddels zoveel mensen bereikt dat er groepen kunnen zijn die menen er voordeel uit te kunnen halen. Aldus: Fred.

    Alles wat tegen de stroom is wordt gezien als ongewoon, maar ik begrijp nog steeds niet hoe massa's burgers kunnen acepteren dat de “democratie” de wetten even tijdelijk aan de kant gezet had als het ze uitkwam, dat is opzich al uitermate gevaarlijk, er is terecht een boek over geschreven Amerika schurkenstaat….

    Dat kunnen politieke groepen zijn om hun tegenstanders te dwarsbomen.

    Maar er kunnen ook (b.v. vredelievende) groepen zijn die de publiciteit gebruiken om bepaalde onderdelen van dit verhaal daadwerkelijk te realiseren. Aldus: Fred.

    Dat dwarsbomen van de beschaafde wereld is al tijden gaande met mind control/ rassenhygiëne wat onder het motto terrorisme verder misbruikt wordt door de vijfde colonne…

    Of Clinton zo,n wet al heeft ondertekend is niet relevant. Dat kan achteraf aangepast worden. Aldus: Fred.

    Klopt, iets wat de één in het werk stelt, kan de ander afschaffen.

    Het is zoals met die chips. Ooit heeft een of ander figuur met een behoorlijke fantasie dit bedacht. In den beginne werd dat door niemand serieus genomen. Aldus: Fred.

    Ik heb dit altijd serieus genomen, sommigen denken dat wij aangaande de psychiatrie spoken zien ff als voorbeeld, maar de aanval op de religie en het onderwijs is al gepleegd, scholen zijn verworden naar verlengstukken van de GGZ, en kerken lopen leeg. Je kan psychologie gebruiken om dingen te verbeteren, en misbruiken, dat laatste is duidelijk gaande in alle delen en sectoren van de samenleving. ± 200 jaar psychologie heeft veel ellende gebracht… Die chip is alleen maar voor total control, er zijn ook in dit land zelfs psychiaters die voorstander zijn van hersenchirurgie voor impulscontrolle kastjes, zulke gasten moeten ze voorgoed uit dat beroep flikkeren…

    Nu beweer jij dat er nu toch plannen zijn om dit science fiction verhaal te realiseren.

    Een soort bizarre kringloop. Ik hoop je een beetje begrijpt wat ik bedoel. :) Aldus: Fred.

    Klopt, voor een paar eurotientjes per persoon kunnen Amerikaanse firma's ze leveren ter grote van een rijstekorrel, via GPS kan men zien waar jij je bevind, je weet nooit wat ze erin op slaan, met de gedachten van kruisje/ hokje aan de hand van kamp T4 en wat er gebeurd is, mag dit NOOIT gebeuren. Ik vindt het nieuwe Europesche rijbewijs wat er als electronische versie komt al een gevaarlijke ontwikkeling, is ongetwijfeld de voorloper van de chip. een aanslagje hier en een aanslagje daar, en het volk is er rijp voor, als ze eenmaal in de gaten hebben wat de bedoeling erachter was, is het telaat…. We hebben echt geen moer geleerd van het verleden, de discussies over euthanasie bij gehandicapten laait weer op in Europa, psychiaters laten zich openlijk uit over genetische verschillen tussen allochtonen en autochtonen, en vrijwel iedereen slaapt….:(

    Mijn Nederlands is van laag nivo en ik weet een dergelijke ingewikkelde theorie niet zo ff uit te leggen. Aldus: Fred.

    Valt wel mee hoor, ik kan er goed uitkomen, ben zelf ook geen hoogleraar in het Nederlands.:D Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Er staat op Nesara een waarschuwing en een link die verwijst naar de Amerikaanse versie, dat ze in discrediet gebracht werden hoort erbij, gebeurd altijd als mensen de waarheid vertellen, des te meer de tegenstanders gaan schoppen des te groter het succes. Van dat geld storten heb ik trouwens niets gevonden, zijn dat niet gewoon bijdrages voor papieren versies en andere acties ???

  • De Bie

    Nu denk ik te kunnen herkennen dat de brom hoger is als ik inadem en lager als ik uitadem. Dus ik de hele tijd proberen mijn adem in te houden. Ik heb ook ontdekt dat het echt een straal is. Als ik bij de boekenkast sta, of voor de balkondeur dan is daar niets. Zeer spooky. Maar het volgende is echt duister. Als ik mijn mobile telefoon in mijn hand neem. En ik ga in dat bereik staan waar ik de lichte brom hoor, dan is het alsof de telefoon heel lichtjes trilt. Alsof je je hand op de adaptor van je computer legt, dat gevoel. Doe ik dit buiten het bereik van de straal dan merk ik niets meer daarvan..

  • Hyperactief

    Laten meten dus De Bie, meten is weten, veel meten is veel weten, en veel vergeten.:D Groetjes v Hyperactief;)

  • De Bie

    Ach, de info is dezelfde oude koek. Je mag tegenwoordig hierover boeken schrijven die dan nog bestsellers worden. Die die het als muziek in de oren klinkt en goed in de slappe was zitten, maken beslist de duiten over. Het is toch wel logisch dat die die het geld verzonnen hebben zo slim waren het grootste gedeelte zelf te behouden.

  • Hyperactief

    Oké De Bie, maar is dat geld overmaken nou voor de publicaties breder te verspreiden of niet:?:?:? Als dat namelijk zo is, dan is daar in mijn ogen niets mis mee, mensen hebben tenslotte de vrije keus. Groetjes v Hyperactief

  • DRE

    Zeker weten dat het geen Tinitus is hahahaha. Bij mij was het een turbine motor die ik maar niet kon plaatsen. Heb het maar geaccepteerd. Go with the flow :)

  • De Bie

    Dat heb ik al meer gehoord. Maar het is alleen in de woonkamer en bad en nergens anders.

  • sunny

    Is het de centrale afzuiging misschien waar een brom in zit??

  • De Bie

    O zo bedoel je het. Dit info, wordt hier in dit geval misbruikt om geld los te krijgen. D'r zijn nog massa's mensen die zich nog nooit verdiept hebben in sociale makro structuren, die kunnen de site wel doorlezen en er iets van opsteken wat ze misschien gelukkiger of ongelukkiger maken. Maar er zijn veel betere paginas te vinden die geen winstoogmerk hebben. Tegenwoordig, met populaire zaken als de matrix en de davincicode geloven mensen alle maatschappy kritische conspiratie verhalen. Veel mensen vinden hierin troost voor de eigen ontevredenheid in het leven. De nesaraclub heeft het geld nodig, voor ondersteuning van hun wereldverbeterende plan, zeggen ze. Dit houd in kwijtschelding van alle creditcard en hypotheekschulden voor iedereen en de invoer van een nieuw muntstelsel op de waarde van edele metalen. En nog een aantal hippiepeace voorstellen. Resultaat hiervan is de wegvereffening voor de komst van een globaledollar, dus een wereldvaluta. Dit is precies dat waar de op de zelfde pagina verguisde elites altijd van gedroomd hebben, je kunt dit opvatten als een zeer belangrijke stap in het globaliseringsproject wat een steeds meer gepolijsd uiterlijk begint te vertonen. Deze grote tegenstrijdigheid maakt het nesaraproject lachwekkend.

  • Hyperactief

    Is i.d.d. een grote tegenstrijdigheid De Bie, dat zie je wel bij meer tegenstrijd, dat mensen voor ze er zelf erg in hebben de tegenstanders in de kaart spelen, het blijft altijd alert wezen en niet op geld belust zijn. Groetjes v Hyperactief