mensen in dromen

  • Alkien

    Ai, tja dan wordt het moeilijk. Je kan moeilijk daar 24 uur blijven staan en dan maar wachten wat er komen gaat.

    Ik zou je hierin dus geen raad kunnen geven.

    Lijkt me wel vreselijk lastig als je dit soort dingen hebt. Of zo'n droom om te buigen is zou ik eigenlijk niet weten, je zou het misschien kunnen proberen.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Misschien tijd om een Mack kopen De Bie, daar zit je hoog/ droog en veilig in, kun je weer met een gerust hart die plek paseren.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • De Bie

    Rare is dat ik de plek heel duidelijk doorkreeg maar de preciese oorsprong van het ongeluk niet. Nu zal je zien dat als ik die mack aanschaf, ik de veroorzaker blijk te zijn. Groeten ook aan jullie.

  • Hyperactief

    Ja zou heel goed kunnen De Bie, dus niet gek laten maken en gewoon doorgaan met leven.;) Groetjes v Hyperactief:)

    De Bie schreef:

    >

    > Rare is dat ik de plek heel duidelijk doorkreeg maar de

    > preciese oorsprong van het ongeluk niet. Nu zal je zien dat

    > als ik die mack aanschaf, ik de veroorzaker blijk te zijn.

    > Groeten ook aan jullie.

  • Alkien

    Oh, dat zei je droom er niet bij ??? :D

  • De Bie

    Nee, helaas niet, ik droom altijd onvolledig, nooit ronde verhaaltjes, erg jammer inderdaad.

  • Alkien

    Ja das inderdaad jammer.

    Groet,

    Alkien.

  • azalaia

    Enne, weet nog iemand misschien dit te ontrafelen? mensen in dromen, die volkomen onbekenden zijn, hoe komen die dan in je droom te voorschijn. bestaan die mensen in het echte leven, uit een vorig leven of zit het anders. Hoe weet de geest deze mensen op te roepen in je dromen en ze aan je te presenteren.

    Dit zou ik nou toch zo graag eens willen weten :D

    Groeten van azalaia.

  • Alkien

    Waarom ga je niet naar een dromenexpert ???? Ik denk dat je daar een stuk wijzer wordt dan hier.

    Groet,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Wil je alleen mensen of ook honden Azalaia?

    Ik kom n.l. regelmatig ook honden tegen in mijn droom.

    Dat zijn ook onbekende honden.

    Die honden hebben wel degelijk een betekenis en rol in mijn droom.

    Mijn overleden hond ben ik er nog niet tegen gekomen.

    Zouden het dan toch onbekende mensen en honden zijn die gezamelijk in de zelfde droom zitten?

    Met zekerheid kan je het natuurlijk niet zeggen, zolang er niemand is die de zelfde droom gehad blijkt te hebben.

    Groetjes Ellen