mensen in dromen

  • azalaia

    Hoi Ellen XL, dat gaat ook over honden, en wie zegt dat honden niet ge-reincarneerde schepsels zijn van mensen…… wie zal het zeggen, ik hou alle mogelijkheden open.

    groeten van azalaia.

    Ellen XL schreef:

    >

    > Wil je alleen mensen of ook honden Azalaia?

    > Ik kom n.l. regelmatig ook honden tegen in mijn droom.

    > Dat zijn ook onbekende honden.

    > Die honden hebben wel degelijk een betekenis en rol in mijn

    > droom.

    > Mijn overleden hond ben ik er nog niet tegen gekomen.

    > Zouden het dan toch onbekende mensen en honden zijn die

    > gezamelijk in de zelfde droom zitten?

    > Met zekerheid kan je het natuurlijk niet zeggen, zolang er

    > niemand is die de zelfde droom gehad blijkt te hebben.

    >

    > Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    André Hazes is als kikker terug op aarde aldus zijn weduwe hoorde ik vandaag, alleen ik geloof er niet in. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Jullie met je huisdierendroom, ik droom zelden, en droomde afgelopen nacht dat een kat (ik ben katteliefhebber maar heb er geen één zelf) steeds zo blij was me te zien, dat ie op een kast ??? steeds in mijn neus zat te bijten tijdens het koppies geven.:D Ik moest gelijk aan jullie dromen denken met opstaan.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    Zat jij dan op die kast ?????

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    :D:D:D Nee de kat. Groetjes v Hyperactief:)

    Alkien schreef:

    >

    > Zat jij dan op die kast ?????

    >

    > Groetjes,

    > Alkien.

  • Alkien

    Heeeeel laag kastje geweest dan….anders kon ie niet bij je neus….:D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Ik heb wel eens gezegt in mijn “volgende” leven kom ik terug als kat, wie weet werd ik vast “ingezegent”.:D Groetjes v Hyperactief:)

  • Ellen XL

    Nou, als mijn hond in mijn droom in de gedaante van een mens verscheen, zou hij zich toch wel bekend maken, denk ik :D

    We hebben nogal wat meegemaakt in de bijna 18 jaar dat hij mij vergezelde.

    Pratende honden komen in mijn droom niet voor. Ja, ja we houden het realistisch, ook in dromen.

    Mijn hond kon trouwens wel instemmende geluiden en een soort namaaklach maken, of een heel overdreven geeuw van verveling. Hij kon ook iets aanwijzen met zijn poot :D

    Dat was wel leuk, was ik iemand de mantel uit aan het vegen, stond de hond op de achtergrond commentaar te leveren :D

    Groetjes Ellen

    PS Woef!

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • joost

    Misschien is het zo dat een droom een weergave is van waar jij je onbewust mee bezig houd?! Personen, dieren voorwerpen die jij tegen komt (overdag) gebruik je s nachts weer om bepaalde dingen uit te beelden.Misschien dat je die mensen overdag niet eens bewust mee maakt.

    het is een van de manieren waarop mensen naar dromen kijken maar er zijn er veel meer.