Liegen en bedriegen loont !!!

  • Alkien

    Er is maar één van mijn 6 jongens geinteresseert in wat er in de wereld gebeurd zoals jij weet.

    Nu zijn de jongste twee er nog niet echt aan toe, maar de op één na jongste kijkt wel het jeugdjournaal en heeft daar ook regelmatig vragen over, alwaar hij dan van mij netjes antwoord op krijgt.

    Die weet denk ik op dit moment nog meer wat er zich in de wereld afspeelt dan de oudste :(

    De rest blijft inderdaad gissen.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Peter

    Dat is een redenering die ik snap, maar ik snap nog niet helemaal wat dat nou met Hirsi Ali van doen heeft.

  • Alkien

    Dit Peter. Stond ook in het bericht wat Hyper geplaatst heeft.

    Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) is er niet rouwig om dat Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali uit Nederland vertrekt voor een baan in de Verenigde Staten. Met haar felle aanvallen op de islam heeft ze “heel wat schade aangericht”, zei secretaris Nasr Joemman maandag.

    Groet,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Ik vraag me af: mogen we voor ze vertrekt eerst nog met eieren en tomaten naar haar gooien :? Dat lijkt me toch redelijk dat dat mag…

    Of met pek en veren overgoten op het vliegtuig zetten, richting Bush :D

    Groetjes van Ellen

  • Hyperactief

    Zie het antwoordt van Alkien van 15-05-2006 21:32 Peter, de denktank van Bush reikt over de Amerikaanse grenzen en treft iedereen. Deze denktanken hebben al een dubieuze reputatie aangaande mind control, dat daar openlijk mensen in gezet worden die het niet zo nauw met regels nemen is uitermate zorgelijk. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Het zit er niet in Ellen:(, dan moet jij je M.E. kloffie aan.:D Groetjes v Hyperactief:)

    P.S.: Ze is nu in Nova Nederland 3.

  • Annelies E

    Ik begrijp alleen niet dat ze voor een zeer rechts instituut gaat werken

    Zij denkt toch meer links

    En in Amerika kan je echt niet de godsdienst van mensen achterlijk noemen

    Dat vernam ik tenminste van Post

    Amerika deskundige

  • Hyperactief

    Ik begrijp alleen niet dat ze voor een zeer rechts instituut gaat werken

    Zij denkt toch meer links Aldus: Annelies E.

    Hoi Annelies, links en VVD gaat niet samen, daarnaast heb je geen links en recht meer, maar alleen slinks en slechts.;)

    En in Amerika kan je echt niet de godsdienst van mensen achterlijk noemen

    Dat vernam ik tenminste van Post

    Amerika deskundige Aldus: Annelies E.

    Ligt eraan wat voor functie ze daarbinnen krijgt, ze zal geen open spreekbuis worden vermoed ik, dat is ondenkbaar bij Bush… Maar wat vindt jij van de psychische gevolgen van deze benoeming, dit is toch niet meer te verkopen ??? Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Als ze haar haar paspoort afnemen komt ze ook Amerika niet meer in. En dat is wat ik zojuist opving wat ze aan het overwegen zijn.

    Laten ze haar wel gaan, dan getuigd dit wederom in het ontzettend kromme systeem wat men hier hanteert. Ze hoeven haar de handen niet boven het hoofd te houden. Ze heeft gefraudeert. Eruit…..net als bij ieder ander die hier nederland ongeoorloofd binnenwandeld.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Ellen XL

    Mijn TV is stuk, blijft dat me ook weer bespaard :D

    “dan moet jij je M.E. kloffie aan” Aldus Hyper.

    Ik ben toch altijd zo blij als zoiets me bespaard blijft, Hyper!

    Ik vond toch al dat ze toen ze die Deense cartoons zo leuk vond, waarin de Islam beledigd werd, de beveiliging die met onze belastingcenten betaald wordt er maar afgehaald moest worden. Ze zat toch willens en wetens uit te dagen?

    Er wordt anders ook altijd zo moeilijk gedaan, laat ze al die kosten maar terug betalen. En dan, ze heeft een soort fraude gepleegd tegen de staat, ik vind eigenlijk dat ze niet weg kan voordat dit door het Gerechtshof is beoordeeld. Dus in de bak gooien maar zolang.

    Nu kan iedereen zien wat een K.U.T partij de VVD is!

    Groetjes van Ellen