Toenemende schulden/ huisuitzettingen ???

• Just me Thea

<<<>>>>

Hyperactief zo is het maar net, het is een scheef zooitje.

Een rariteiten kabinet,

zingen de meeste domme dingen,

couplet naar couplet,

en zijn nummer een in het vals zingen.

Zij denken het te weten,

maar zijn door waanzin gekweten.

Het binnehof bestaat uit een grote open psychiatrische afdeling

ze lopen af en aan soms uit de grootste verveling,

dit na zo'n psychisch debat,

ach ali het was zo'n schat.

Begrijp nog steeds niet dat deze afdeling niet een gesloten wordt,

maar dat ligt vast aan het psychiater tekort.

Just me Thea

• azalaia

Nou nog de melodie erbij zetten, Just me Thea…………….

Groeten van azalaia.

Just me Thea schreef:

>

>

> Een rariteiten kabinet,

> zingen de meeste domme dingen,

> couplet naar couplet,

> en zijn nummer een in het vals zingen.

>

> Zij denken het te weten,

> maar zijn door waanzin gekweten.

> Het binnehof bestaat uit een grote open psychiatrische afdeling

> ze lopen af en aan soms uit de grootste verveling,

> dit na zo'n psychisch debat,

> ach ali het was zo'n schat.

>

> Begrijp nog steeds niet dat deze afdeling niet een gesloten

> wordt,

> maar dat ligt vast aan het psychiater tekort.

>

> Just me Thea

• Just me Thea

Hoi azalaia

Volgens mij ben jij daar beter in, ben niet zo muzikaal.

Just me Thea

• Hyperactief

:D:D:D Je heb nog talent ook Just me, kunnen we geen muzikaal protest houden.;) Groetjes v Hyperactief:)

• Ellen XL

Ja denk ik wel dat je gelijk hebt, ik vind het ook niet aan mij om dat te beoordelen. Het was de reactie die ik kreeg toen ik een oplossing zocht voor de omstandigheden waarin die mensen moeten leven.

Persoonlijk denk ik niet dat al die mensen aan de drugs of drank zijn, want er zijn ook bejaarden bij die niks kunnen kopen in de supermarkt en waarvan één wieltje aan de rolator steeds rondjes draait als ze hem voortduwen.

Ik zie zo'n oud besje wat nog niet eens een pakkie thee kan kopen niet aan de drugs.. Vaak staan die oudjes er helemaal alleen voor, niemand kijkt naar ze om, hun kinderen hebben het te druk, druk, druk. Die durven ze niet om hulp te vragen.

Maar mensen die zo hard oordelen, iemand anders merkte dat hier ook al op, zitten er zelf prima bij. Vinden dat ze dat zelf zo bereikt hebben dus dan zullen die anderen hun sores ook wel aan zichzelf te danken hebben.

Ik zeg wel eens tegen die mensen “geld is niet het belangrijkste”, dan kijken ze me toch zo verbaasd aan!

Groetjes Ellen

• Hyperactief

Yep niets aan toe te voegen, wel nog ff dit wat die eenzame oudjes betreft hangt daar zekers te weten ook weer een negatief prijskaartje aan voor verzorging in bijvoorbeeld ziekenhuizen, waar als mensen wat meer naar elkaar omkeken heel veel goed voor velen voor gedaan zou kunnen worden. Maar we hebben technocraten met een korte termijnvisie in de kamer die het overzicht kwijt zijn, behalve over de eigen knip.:( Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Hoi Just me, jou berichtje vindt ik toch als een noodkreet klinken, het gaat toch wel goed met je, wij maken ons een beetje zorgen om je. Je mag mailen als je dat liever doet, naar ons beiden, kijk maar. Groetjes v Hyperactief