Wat vreemd, die hoort gewoon bij mijn info te staan, zal effe kijken.
Groeten van azalaia.
Fred schreef:
>
> Ik zie je foto wel de laatste tijd wel wat minder.
> Maar gelijk heb je. Een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.
>
> Groet Fred
Goed dat je het ff aan de detective vermeldt. Heb het, zoals je waarschijnlijk al verwachtte, ff nagekeken.
Als je werkelijk degene op de foto bent, dan heeft dat wel iets.
Ik ben maar ff voorzichtig met mijn formulering want ik weet inmiddels niet eens meer of ik het moedig of onverstandig zal noemen.
Hoe dan ook, de narigheid met fakers is dat mensen (ik in dit geval) er erg wantrouwig door kunnen worden. Dat maakt me kwaad. Ik hou er niet van als anderen met mijn gevoelens spelen.
Zoals ik ben op het ghanaprikbord, zo ben ik, met mijn e-mailadres, hotmailadres, geboortedatum sterrenbeeld, hondje Laika.
Ik hou niet zo van al die geheimzinnigheid, als iemand kritiek wil uiten op mij, dan weet die persoon ook aan wie hij de kritiek richt, maar buiten dat, ik ben zoals ik ben en ik sahaam mij nergens voor. Ik sta mijn mannetje wel, kan tegen kritiek en ben daar tegen bestand. Ik heb 2 sterke honden die ik tegelijkertijd uitlaat aan 1 band, en als ik niet sterk in mijn schoenen zou staan, letterlijk en figuurlijk, dan lag ik allang om in de berm .
Dus als iemand geboefte, eh sorry behoefte haha ( was echt een typefoutje) heeft om te zien wie azalaia is, ga naar het www.ghana.startpagina.nl en zoek mijn naam op op het prikbord, en als het goed is staat daar mijn info.
Wat heeft dit met psychologie te maken zou je je kunnen afvragen…… Nou, heel veel.
Als mensen weten tegen wie ze het hebben dan kan dat invloed hebben op hetgeen wat ze willen schrijven. Niet dat ze liever of zo gaan worden, maar het maakt toch enig verschil dan als iemand zich geheel tot een anoniem persoon zijn/haar woord richt.
Het aichtbaar maken van jezelf heeft dus invloed op de psyche ook al is dat nog zo weinig en ben je je dat niet zo bewust.
Eén klein miniem steentje in het water gooien dat nauwelijks affect heeft op dat moment, heeft toch effect, kringen spreiden zich en worden groter tot een ver bereik dat uit het zicht van het oof valt.
Maar goed, alles komt goed, signaleer en doe het jouwe ermee.
Groeten van azalaia.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?