partnerschap voor het leven, maw trouw zijn

• Ellen XL

Hm tja, ik schrijf niet dat onvoorwaardelijke liefde door menselijke inspanning te bereiken is, ik schrijf het volgende:

Wat jij bedoelt met onvoorwaardelijke liefde is Goddelijke liefde.

Dat is wel mooi gesproken en een prachtig streven, maar daar zijn wij gewone mensen niet (de hele tijd) toe in staat!

Zie jij “menselijke inspanning” staan?

Ik denk dat je ziet wat je wilt zien net als iedereen.

Groetjes van Ellen

• Ron

'…Ik denk dat je ziet wat je wilt zien net als iedereen…'

Oei….

Ik bedoelde eigenlijk te bevestigen wat jij zei, kennelijk kwam dat niet zo bij je over….Misschien lees een bepaalde klemtoon anders dan dat ik hem had bedoeld.

Even goeie ‘ vrienden’.

• Ellen XL

Hm ja ik zal ook wel zien wat ik wil zien net als iedereen :D

Maar sorry dat ik je verkeerd begrepen had, ik vond het al zo maf…

Groetjes van Ellen

• Ron

haha, ach, soms is is het ook lastig iemands bedoelingen met woorden alleen aan de woorden af te lezen he!?

Zonder gezichtsuitdrukking en andere non-verbalen is het maar behelpen eigenlijk.

Er is een tijd geweest dat ik meer contact had met anderen van achter mijn pc dan in real life…..

• Ellen XL

Ja dat is heel herkenbaar Ron!

Zelfs al heb je iemand aan de telefoon, dan hoor je nog een stem, maar nu is het alleen lettertjes :)

Nou heb ik er toch weer van geleerd een beetje voorzichtig proberen te zijn met mijn concluzies.

Bedankt voor je reactie, liefs,

Ellen

• Obiwan

Obiwan schreef:

Ik ben een beetje ziek en misschien ontgaat me iets, maar over welke drie hulpmiddelen heb je het eigenlijk?

Hoi Ron,

Het heeft ff geduurd voordat het kwartje viel. :):) Maar nu snap ik ,m.

Gevoel, wil en verstand, in balans brengen. Prima, m.i. niks mis mee.

Groet Obiwan.