Ron, als jij met je religieuze instelling nu eens een nieuw prikbord gaat openen met als onderwerp:
Religie en of in psychologie….
dan kunnen mensen met psychische problemen en/of problemen met hun geloof dit nieuwe prikbord kunnen raadplegen.
Jij bent dan de webmaster, jij hebt ervaring genoeg met veel dingen.
Mensen met een alcoholprobleem of een andere verslaving zoals tabak of een eetverslaving hebben ook een psychisch probleem maar toch zijn daar verschillende fora die helemaal zijn ingesteld of deze specifieke onderwerpen.
Zo ook met religie.
Ik heb niks tegen religie maar het lijkt me een goed idee dat jij 2 dingen samenvoegt in je eigen prikbord, dan krijg je mensen die met beide dingen de weg kwijt zijn en jij ze hierin met raad kan bijstaan in relatie met je geloof.
Mocht IK bij voorbeeld dan over het geloof willen praten, dan ga ik veel liever naar dàt prikbord als dat ik dit híer kom neerzetten.
Juist in deze tijd van geweld, egoisme, zoeken mensen iets, en dan is zo'n prikbord erg belangrijk: religie en psychologie.
Jij kan dan ook beter je ‘'ei’' kwijt, want hier moet je je vaak inhouden om niet altijd god er bij te halen terwijl je dat eigenlijk wel wilt, sterker nog, je kan eigenlijk niet anders.
Denk hier eens over na.
Groeten van azalaia.