hulpvraag

• MindlessMayo

Waarom hij zich anders zal moeten gedragen? Omdat hij omgeving en familie schade toebrengt. En nee dit is niet allemaal aangeleerd door mijn ouders (wat overigens wel de allermakkelijkste manier is om problemen aan te wijzen), het is ook een deel aangeboren gedrag. Nu hij ouder en sterker is, is hij stukken moeilijker hanteerbaarder dan voorheen. Maar goed, als jij het nodig vind om van zo'n afstand met een wijzend en beschuldigend vingertje te gaan wijzen naar zaken waar je niks vanaf weet.. mij best. Beetje jammer is het wel.

• MindlessMayo

Zij hoeven dit niet te lezen, als ik maar een duw in de goede richting krijg. Ik zou niet weten waar het te zoeken. Maar goed, ik heb de politie gebeld..on officieele melding laten maken en een wijkagent neemt met mij contact op om diverse mogelijkheden te doorspreken. De huisarts heeft weinig nut, ik heb een andere huisarts dan mijn ouders en broertje.

• MindlessMayo

Daar is al naar gekeken, ze hadden daar geen bijzonderheden over. Hij gedraagt zich agressief als mensen zich niet door hem laten intimideren (net als een pauw, veren opzetten om een tegenstander weg te jagen lukt dit niet.. dan in de aanval). Of als hem dingen niet zinnen, weerwoord krijgt of feedback betreft zijn functioneren of als hij denkt dat een ander naar hem dreigt en als hij dingen niet begrijpt. Hij snoept eigenlijk helemaal niet verder.

• An

je kan ook van hele gewone levensmiddelen een ADHD reactie krijgen, kleurstoffen en suikers hebben de naam maar het kunnen ook gewone stoffen zijn die hem triggeren. Via NAET kan worden uitgezocht welke stoffen je niet verdraagt.

• MindlessMayo

Jawel maar er is al vastgesteld dat hij ADHD heeft. Een keer op peuterleeftijd, maar toen noemden ze het hyperactief en een keer rond zijn 15e jaar is hij uitgebreidt getest.