Wat ik zelf doe ik contact maken met mensen. Door de wandelingen met mijn 2 honden heb ik al contact. Ik ben iemand die snel open een gesprek kan beginnen met mensen die ik niet ken, en als ik merk dat dit niet op prijs wordt gesteld, dan verontschuldig ik mij en stop de conversatie.
Waar ik ben of naar toe ga, maak ik contact, maar het zijn niet mijn vrienden.
Maar dat vind ik niet erg, het geeft ook geen verplichtingen.
Ik heb genoeg aan mijn 3 kinderen met aanhang en ik ben wel de spil die altijd de problemen oplost of althans de openingen zoekt.
Het ligt aan mij dat ik niet echt vrienden heb, wel heb ik veel penpals uit alle windstreken via internet en dat slokt ook aardig wat tijd op.
Je schrijft dat je fotomodel bent geweest.
Probeer je eens te bewegen met het fotomodelmasker af. Trek eens een makkelijk joggingpak aan i.p.v de fotomodelnaaldhakken om het zo maar eens even uit te drukken.
Ik roep maar wat. Misschien draag je allang geen hakken meer, maar er zit iets in jouw uitstraling dat blijkbaar niet zo goed overkomt op andere mensen.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.
Fotomodellen spelen een rol, zijn niet zichzelf maar verplaatsten zich in een rolpatroon.
Ga weer terug naar wie JIJ bent, wie je was vóór je fotomodel werd en laat die tijd achter je.
Begin opnieuw met te ontdekken wie en wat jij nu bent en wat je wil en probeer dit concreet in te vullen.
Trek een een ander gezicht……….en wie weet gaat er een nieuwe wereld voor je open.
Groeten van azalaia.