wat is er aan de hand?

• azalaia

Ik krijg opeens een gevoel dat Paula wel eens ‘hondenvriend’ zou kunnen zijn zo aan het adres te zien.

Dus ‘hondenvriend’ met je tientallen namen, blijf maar weg hier want je voegt verder toch niks toe. Man, ga maar wandelen met je hond, is goed voor je want je haat toch mensen zoals je zelf schreef……?

Ga maar weer naar het psychiatrie prikbord waar je bent verbannen……:D:D:D

weer onder één van je andere namen of nieuwe namen, maar niemand stinkt er meer in.

Groeten van azalaia.

• Lezer

Alles goed met je Azalaia ?

• Paula

Azalia,

Prachtig verhaal, alleen ik heb zo'n hekel aan mensen die kritiek per definitie afschuiven. En zo kom jij op dit moment wel op mij over.

• azalaia

Perfect lezer :D;) alleen ‘hondenvriend Paula’ heeft een meeervoudig personaliteitsstoornis……. maar wil dit niet toegeven haha :)

Groeten van azalaia.

Lezer schreef:

>

> Alles goed met je Azalaia ?

• azalaia

'Hondenvriend huppeldepup' noemt mij altijd Azalia, daarmee valt ie wel door de mand hahaha……en trouwens jij HAAT mensen zoals je hebt gezegd op het psychyatrie prikbord.Wat moet ik met jouw kritiek als je toch iedereen haat behalve je hond….

Ga lekker spelen en wandelen met de hond zoals je dat altijd iedereen aanraadt.

Groeten van azalaia.

Paula schreef:

>

> Azalia,

>

> Prachtig verhaal, alleen ik heb zo'n hekel aan mensen die

> kritiek per definitie afschuiven. En zo kom jij op dit moment

> wel op mij over.

• Paula

Auteur: hondenvriend (—.direct-adsl.nl)

Datum: 05-03-2007 23:51

Kijk en vergelijk.

Mijn indruk van jou Azalia wordt er niet bepaald beter op. Niet alleen schuif je mijn kritiek terzijde, je draait het ook nog eens om en om het helemaal af te maken worden mijn berichten in de schoenen van een ander geschoven.

Waar ben je nou mee bezig?

• Paula

Neem even kontakt op met de webmaster. Wel graag excuses later ;)

• azalaia

Ga lekker spelen en wandelen met je hond, werkt genezend, verfrissend en je krijgt zoveel terug van je hond :);)

groeten van azalaia.

Paula schreef:

>

> Neem even kontakt op met de webmaster. Wel graag excuses

> later ;)

• Paula

Je durft het niet te checken!

Ik geef dit verder op, ik denk dat je vanzelf wel zult merken wat ik bedoel. Daar hoef ik gelukkig helemaal niets voor te doen :D

Nou Azalia, geniet van je eigen bijdragen, is kennelijk een onuitputtelijke bron! Een mens moet het toch ergens vandaan halen nietwaar?

Off I go! :)

• Erik Veltmeijer

Had graag reacties gehad op mijn vraag, meen ik. Maar het is uitgemond in een discussie tussen 2 mensen. Maar Azalaia, was blij met je reactie hoor!