Beste Man,
Misschien is het ook goed eens te overwegen of het vernieuwen van je overtuigingen je niet zou kunnen helpen.
Je schrijft oa:
ik ben gewoon een loser.
En:
bezorg mijn ouders en de maatschappij alleen maar ellende
Ikzelf heb dergelijke gedachten van afwijzing ook nog wel eens en heb geleerd ze te zien als leugens om me er onder te krijgen.
Waarheid is dat je een waardevol mens bent voor wie een rol weggelegd is in dit leven (en wat mij betreft in het leven hierna).
Sinds ik weet dat ik geliefd ben zonder dat ik daarvoor eerst moet presteren (onvoorwaardelijke liefde ipv voorwaardelijke liefde) kan ik meer en meer loslaten wat ik aan negatieve overtuigingen heb opgebouwd in de eerste 33 jaar van mijn leven. Dit mag jij ook leren doen en ik verzeker je, het zal je diepgaand veranderen!
Ik geloof dat er nog een heel mooi leven op je wacht maar je zult af moeten van dergelijke overtuigingen als die ik hierboven van je heb overgenomen.
Mijn leven veranderde ingrijpend toen ik leerde dat ik gewild, gezien, gehoord en gekend ben door mijn hemelse Vader. Ik deed de ‘waarom Jezus’ cursus en dat gaf me licht in mijn duister bestaan. Ik kreeg zicht op de waarheid en liet meer en meer leugen achter me.
Nu mag ik anderen bijstaan die nog in een dergelijk pakket van leugens verstrikt zitten. Niet afstandelijk omdat ik weet wat ze doormaken….
Ik bid je licht toe in je leven!
Groet Ronald