Wat, als je in je jeugd kapot gemaakt bent

• Douce

Iemand die goed kan lezen!

Gr. Douce

• vry

tussen lezen en begrypen zit 1 enorm verschil, nee, 't is kompleet anders.

u begrypt t niet, houdt dan uw mond a.u.b. !.

• Douce

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=233&i=42181&t=42181

Dit was jouw begin, dus 10 dagen geleden. Daar ging ik ook serieus op in, helaas. Toen had ik nog niet in de gaten dat je iedere keer met een andere naam een andere psychisch probleem meent aan te moeten snijden.

Overigens is dit mijn laatste reactie op jou, want dit is geen pagina voor zinloos gebrabbel en vooral niet om, zoals jij in je posting doet, anderen de mond te snoeren.

Gr. Douce

• vry

ik kan jou steeds minder volgen douce, over wie heb jy 't in godsnaam ?28-15=13 dus 13 dagen ago.

jy doet my pyn, want je snapt er geen reet van, val me niet verder lastig met je rare insinuaties. bovendien snoer ik niemand de mond, dat zyn jouw woorden !

trek je conclusie, jy hebt 1 groter probleem dan ik.

• henky

…zie je hoe moeilijk het is, om iemand te willen helpen soms… :-)…soms begrijpen mensen elkaar niet…ik had een bordy vriendin na een probleemloos leven met vlotte probleemloze vrienden…da's ook ff leren dan :-)

groet, henky (die van serieus, maar ook slap ouwehoeren houdt)

• henny

mijn jeugd heeft veel geleden door pesten op school namelijk mijnouders zijn ziek geweest en nu ben ik zelf ziek.maar ook door mijn liefde ben ik misbruikt en dat is nog steeds heel moeilijk meevry schreef:

>

> Wat, als je in je jeugd kapot gemaakt bent door je jaloerse

> vader.

> Door die opvoeding heb je blokkades opgelopen, zo erg dat het

> je leven in zijn totaliteit beinvloedt.

> De filmpjes worden herhaalt keer op keer, ze doen ontzettend

> veel pijn, ze zijn levensecht.

>

> Hoe kun je hier mee omgaan ?.

• Eline

Vry u zet hier ook een heel vreemd verhaal neer, voor een normaal mens niet goed te begrijpen en wanneer iemand het toch uit goede bedoelingen het probeert om te helpen is het niet aardig om zo,n antwoord te geven.

• vry

wat is normaal gonny, jouw reactie in ieder geval niet.

die is vol onbegrip:? je bent en blyft eenzaam gonny, das jouw probleem, zoals je er nog héél véél hebt en ongetwyfelt zult houden.

• vry

jah, jy bent aardig in de war, inderdaad.

• Bo

Vry,waarom ga je in verweer naar Gonnie,zij bekijkt het objektief,en de samenhang van jou verhaal komt inderdaad erg onduidelijk over.Dan ga je direkt in verweer,omdat je denk ik,bang bent voor jezelf.Eerlijk voor jezelf zijn is een van de belangrijkste dingen in je leven,en dan bedoel ik ,wat jou deel hieraan bijdraagt.Als ik dan kijk naar wat Gonnie schrijft,helemaal niets negatiefs is,maar dat je zelf negatief reageerd,dat wil je niet zien van jezelf.Probeer dat eens positief te lezen,dan denk ik,dat je al een heel eind op de goede weg bent.Dat bedoelde ik dan ook patronen doorbreken.En dan nog wat,een ander kan jou niet kapot maken,je maakt jezelf kapot,omdat je het zelf toelaat.Het is jou belevingswereld,het wil nog niet zeggen,dat een ander dat zo moet zien,daarom zijn wij ook allemaal verschillend.Ik merk heel duidelijk,als jou verhaal niet zo loopt,zoals jij het hoopt te laten lopen,val je zelf de mensen aan.Dat is toch zeer zeker iets,waar je zelf aan zou moeten werken,en dan ben je ook eerlijk voor jezelf,als je dat bij jezelf durft te zien.Begin daar mee eens mee,om bij jezelf te kijken,wat jou deel hier aan bijdraagt.En ik bedoel het echt niet negatief,ik wil je alleen aan het naar denken zetten.Je kan niet altijd de schuld naar een ander schuiven,altijd kijken waarom mensen zo tegen je doen.Het is vaak hoe jij tegen de dingen aan kijkt,zowel positief of negatief. Ik wens je veel sukses. Een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd. Gr.Bo