Wat, als je in je jeugd kapot gemaakt bent

• Bo

Vry, ik denk dat je zelf nog niet eens weet wat jou probleem is,ik denk zelf,dat je probeert vanuit het subjectieve macht over andere te krijgen,je hebt zelf nog niet eens in de gaten hoe negatief je reageerd.Dat is jammer dat je dat van je zelf niet wilt zien.De bedoeling van dit PB is om andere mensen te helpen en om goede raad te geven,maar er zijn ook mensen,die willen niet geholpen worden.En als jij zelf negatief reageerd,dan steken de mensen daar verder geen energie meer in.Want dat is allemaal verloren energie.Dat gebruiken de mensen liever voor iets mooiers en iets positiefs,zou jij ook eens moeten doen,dan ziet je leven er veel rooskleuriger uit.Wat zijn problemen,problemen crieer je vaak zelf,als je problemen niet opruimt,blijft het jou achtervolgen. Weer veel om over naar te denken. GrBo

• Kim

hoi vry,

ik begrijp je verhaal begrijp ook dat je boos word om de onbegrip en venijnige reacties van sommigen hier

het is goed om het los te laten en ind vergeven,

dit betekend ook ind niet goedkeuren

ik weet niet of je je vader nog ziet missch is het goed om hem te confronteren en te vragen waarom … dit helpt je missch om het hoofdstuk af te sluiten

zo niet laat het gewoon los zie voorbeelden in anderen die volgens jouw het wel goed doen inpl van te kijken naar jouw jeugd en het in ieder geval niet te herhalen

het is vallen en opstaan en het zal je steeds beter vergaan vertrouw hierop en houd van jezelf en heb vertrouwen injezelf cirkels zijn te doorbreken!!

je kinderen zijn je levensdoel, zorg dat zij gelukkig worden/zijn dan ben jij het ook

zie wat je hebt meegemaakt als een school om te leren hoe je hun leven beter kan maken kijk ind posietief naar en zie wat voor les je eruit kan halen

natuurlijk zal je af entoe nog pijn en verdriet hierover voelen

maar probeer dan aan dit te denken en voel je blij!!!

jij bent het begin van een nieuwe generatie

wat jij je kinderen meegeeft heeft invloed op de rest van hun leven

geef ze dus veel liefde aandacht begrip en een luisterend oor

word niet snel boos en probeer ze te helpen door dingen uit te leggen een sterk zelfbeeld op te bouwen en ze te beschermen voor schade

want zij zullen dit weer doorgeven aan hun kinderen !!

ik wens je het beste en vryheid van het verleden zoals je naam al zegt voel je vry en laat het los

LOVE AND FAITH

kim

• vry

bedankt kim en wana, gelukkig zyn er toch nog mensen die je begrypen en proberen te laten inzien dat je er wat mee kunt, je bent juist hierdoor sterker.

ik wil en kan nog zoveel schryven, maar dat lykt me niet verstandig, nogmaals bedankt wana en kim;)

Dat jullie alleen nog maar geluk vinden

• Kim

En jy ook :-)

veel geluk

x